tisdag 24 juli 2012

دادستان عمومی و انقلاب نیشابور خطاب به مردم: خدا نکند روزی بخواهید مقابل نظام بایستید

 خضرالله موسوی٬ دادستان عمومی و انقلاب نیشابور به مردم این شهر نسبت به برپایی تظاهرات اعتراضی علیه گرانی‌ها هشدار داد و ادعا کرد عاملان اعتراض‌ این شهر شناسایی شده‌اند.
روز دوشنبه (دوم امرداد) گروهی از مردم شهر نیشابور در اعتراض به گرانی‌ها و کمبود مرغ در خیابان‌های این شهر دست به راهپیمایی زدند که با واکنش مقام‌های امنیتی٬ قضایی و انتظامی مواجه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد نماز جمعه نیشابور٬ آقای موسوی در جمع مردم معترضی که در مسجد جامع این شهر تجمع کرده بودند در سخنان تندی به آن‌ها نسبت به تکرار این اعتراض‌ها هشدار داد.
وی خطاب به مردم گفت «ما انقلاب نکردیم برای نان و آب» و این در شان مردم نیشابور نیست که «برای یک یا دو عدد مرغ» به خیابان‌ها بیایند و علیه مسئولان شعار بدهند.
موسوی افزوده است: «آقایان و خانم‌هایی که از گوشه و کنار آمدند و به این غائله پیوستند و شعار‌ها و حرف‌هایی را زدند همه این‌ها ثبت شده است و شناسایی شده‌اند.»
دادستان نیشابور همچنین به مردم هشدار داده است: «خدا نکند روزی برسد در شعار و عمل بخواهید حرکاتی را انجام دهید که در مقابل نظام و مسئولین عالی نظام قرار بگیرید.»
خبرگزاری ایسنا هم در گزارشی علت راهپیمایی اعتراضی مردم در نیشابور را گرانی قیمت مرغ اعلام کرده و نوشته کمبود و گرانی باعث شد تا مردم در میدان «امام خمینی» این شهر تجمع کنند.
آن‌طور که پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد نماز جمعه نیشابور و خبرگزاری ایسنا گزارش کرده‌اند مسئولان دولتی با حضور در جمع معترضان وعده داده‌اند به سرعت کمبود‌ها را جبران خواهند کرد.
محمدحسن امیری، فرمانده انتظامی شهر نیشابور هم با حضور در جمع معترضان گفته است: «تمام مطالب شما را به‌عنوان یک سرباز شما و فرزند نیشابور به مسوولان منتقل می‌کنم.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar