lördag 21 juli 2012

سپاه خطاب به اصلاح‌طلبان: نظام به شما لطف می‌کند٬ اما رای نخواهید آورد

حمیدرضا مقدم‌فر٬ معاون فرهنگی سپاه اعلام کرد «لطف» جمهوری اسلامی به اصلاح‌طلبان این است که به آن‌ها اجازه دهد با وجودی که رای نخواهند آورد در انتخابات شرکت کنند.
آقای مقدم‌فر روز شنبه (۳۱ تیر) این مطلب را در گفتگو با خبرگزاری مهر مطرح کرده و گفته که اصلاح‌طلبان نیز نباید از این «لطف» جمهوری اسلامی در حق خود «سوء‌استفاده» کنند.
وی گفته این «لطف» تنها مشمول آن‌ دسته از اصلاح‌طلبانی خواهد شد که در جریان «فتنه» حضور نداشته و موثر نبودند.
دیگر شرط سپاه برای موافقت با حضور شماری از اصلاح‌طبان در انتخابات آتی ریاست جمهوری اعلام «برائت» از آن دسته از دوستانشان است که به گفته مقدم‌فر به جمهوری اسلامی «خیانت» کرده‌اند.
این مقام سپاه از محمد خاتمی٬ به عنوان رهبر اصلاح‌طلبانی نام برده که در جریان اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ نقش داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود این دسته از اصلاح‌طبان را «خائنانی» نامیده که «خیانت» آن‌ها «بد‌تر» از جریان نهضت آزادی و ملی – مذهبی‌ها بوده است.
اظهارات این مقام سپاه پس از آن صورت می‌گیرد که در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی از تمایل برخی اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی ریاست جمهوری منتشر شده است.
مجید انصاری٬ عضو مجمع روحانیون مبارز نیز امروز با اعلام اینکه اصلاح‌طلبان قانون اساسی را قبول دارند٬ به طور تلویحی از شرکت آن‌ها در انتخابات خبر داده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar