onsdag 18 juli 2012

کودتای خزنده رژیم علیه خودش !

توضیح: بخشی از مطلبی که در این نوشتار گنجانده شده است ؛ برداشتی است از یک هشدار که توسط کمپین سفارت سبز در نروژ ، در وبسایت ایشان گنجانده شده است . صحت و عدم صحت این خبر ، به نگارنده این مقاله ارتباطی ندارد . کمپین سفارت سبز هم متذکر شده ، که به خاطر رعایت ایمنی رابطشان در ایران ، که این خبر را برای آنها فرستاده است ؛ از ذکر منبع خبر معذورند
خامنه ای نترسیده ، بلکه وحشتی کشنده همه وجودش را در بر گرفته است ! تا حدی که در دو نشست اضطراری ، با سرکردگان رژیم منفورش ، در صدد یافتن راه حلی برای رفع نگرانی شده است !
در یک نشست خصوصی با شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی ، موارد مطرح شده به گونه ای حساس بوده ، که وی سرانجام گردن نازکتر از موی خودش را !! در اختیار این روباه پیر انقلاب گذاشته ، تا او هر کاری که خواست با پیشنهادی که به خامنه ای ارائه داده است با او بکند !
در نشست دوم ، که مانند اولی به آن صورت خصوصی نبوده ، خامنه ای مسؤلان رده بالای حکومت ننگین اسلامی را گرد آورده ؛ تا مراتب پیشنهاد رفسنجانی را نزد آنان نیز مطرح کند ؛ و دستورات لازم را به آنها بدهد !
تمام خبرهائی که ما در خارج از کشور می شنویم ، و گاهی از اوقات خودمان پدید آورنده آنها هستیم ؛ به وسیله سرسپردگان جمهوری اسلامی ، که به اروپا و آمریکا آمده اند و در این طرف مرزهای کشور اقامت کرده اند به دست آنان رسانده می شوند !
از جمله این اخبار ، اعلام آمادگی ایرانیاران میهن پرست ، جهت ایجاد یک پایگاه برای اتحاد ملی ، و تشکیل دادن شورای همبستگی ملی در خارج از مملکت است . باید خدمت هم میهنانم عرض بکنم ، وقتی دشمن شما و کشورتان، اینگونه فقط از اعلام آمادگی ما برای متحد شدن و یکی بودن واهمه دارد ؛ نتیجه بگیرید که اگر این آرمان از قالب پیشنهاد و خیرخواهی ، در آید و به مسیر حقیقی خودش ، برای کارهای عملی برود ؛ در آن صورت همگی این مزدوران رژیم ، و نوکران درون و برون آنها هم ، از بیم جان خود و زوال سیستم ضد بشری شان ، قالب تهی خواهند کرد ؛ و به درک واصل خواهند شد . دریغ و افسوس اگر از یکی شدنمان لحظه ای دور بشویم و یک وجب آنطرف تر قرار بگیریم !
توجه کنید به بخشی از سخنان خامنه ای ، در جلسه نیمه خصوصی که با سرکردگان حکومت رژیم خودکامه اش داشته است . آنچه که در داخل این علامت ( ) نوشته شده ؛ دیدگاه سفارت کمپین سبز است . و آن جملاتی که در میان علامت < > قرار گرفته ، برداشت های نگارنده می باشد :
" حجت برای ما در مسائل خارج ، بار دیگر بازگشت به همان رعایت عزت ، حکمت و مصلحت ، و استفاده از فرصت های مناسب ( احتمالا منظورش خریدن زمان است ! ) برای تحقق مهمات نظام هست . اکنون برای اولین بار پس از انقلاب ، اجماع آنها علیه ما شکل گرفته ، < اشاره به اتحاد ملی ایرانیان خارج از کشور است > حتی بعد از فتنه 88 نیز چنین اجماعی نشد و نبود . طوری که اگر راه فعلی دوستانمان در سوریه را پیش می گرفتیم ( کشتار 13000 هزار نفر در سوریه توسط بشار اسد و خامنه ای ) باز اجماعی نبود و نمی شد . چون منافعشان اقتضی نمی کرد ؛ اما اکنون هست و اقتضی می کند !
من در این رابطه با دلسوزان نظام مشورتهائی داشتم < دلسوز = مثلا رفسنجانی > < نمی گوید که رفسنجانی مرا مجاب کرده که نظر و پیشنهادش را بپذیرم ؛ می گوید مشورت کردم ! > برادر بزرگمان مجاهد نستوه امام و انقلاب و نظام آقای هاشمی < هندوانه ها را ببینید که زیر بغل شیخ می گذارد . > حرف آخر را زدند < در نشست خصوصی > ! من کاملا موافقم ، گفتم شما بزرگواران ، برادران و خواهران ارزشی نظام بیائید و بشنوید ؛ تصمیم گیری نهائی و تقسیم وظایف بشود ، بعضی فداکاری ها باید بشود ، عده ای موقتا کنار می روند ، < کنار گذاشته می شوند ، تا شکل کودتا طبیعی تر باشد ! > آن عده ای هم که می آیند ، < کسانی که ناچارند بپذیرند و جای دیگران را بگیرند و برای خودشان دشمن بتراشند . > امیدوارم به آن شکلی که لازم هست به خاطر مصلحت نظام عمل بنمایند !
چاره ای هم غیر از این نیست ، والّا همه می بازیم !
اکنون اگر آبرو و حیثیتی هست و داریم ؟ باید خرج نظام مقدس مان بشود ؛ انجام موفقیت آمیز این امر ، ضمن انجام وظایف محوله روزانه ، منوط به همکاری همه ما با آقای هاشمی ، که به عنوان مسؤل تمام اختیار این امر هست . < دادن همه اختیارات مربوط به کودتای مصنوعی به هاشمی ، نمی داند که چه خاکی برسرخودش ریخته است ؟ > به آقای رئیس جمهور هم پیش از این گفته شد ، < زیر فرمان و تحت نظر هاشمی باشد ! > با تمام مجموعه زیر نهاد خود با ایشان همکاری کنند . " !
بعد از اینکه خامنه ای مطالب بالا را با مدعوین در آن نشست نیمه خصوصی در میان گذاشته است ؛ نوبت به روباه پیر رژیم آخوندی ، رفسنجانی مکار می رسد که ضمن ارائه توضیحات لازم در مورد طرح پیشنهادی خودش به خامنه ای ؛ چند هندوانه هم او زیر بغل رهبر بگذارد و با این روش سیاستمدارانه ، البته از نوع آخوندی آن ، در جمع بزرگان قبیله مراتب آشتی و هم عقیده بودن با یکدیگر را نزد آنان به نمایش بگذارند . هاشمی هم در مورد طرح پیشنهادی اش به خامنه ای ، برای حاضران در آن نشست توضیحات لازم را می دهد :
" پس از مشورت با مقام معظم رهبری ، من با امر ایشان با دوستان از جمله اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ، از جمله " السابقون " < ظاهرا منظورش کسانی بوده که سابقه شناخت آنها در ذهن و نزد افرادی که می شنیدند وجود داشته است . > مشاوره های زیادی برای خروج از این بن بست تحمیلی اسکتبار داشتیم . خلاصه اش این بود که می گویم ، نظر رهبری هم بر اکمل و تمام آن است ، در دوران ما و سازندگی < اشاره اش به دوران ریاست جمهوری خودش ، که یکی از آن دو دوره را به نام سازندگی مطرح کرده بود . > دوستانی رسمی و غیر رسمی اعم از آشکار و نهان ( دول خارجی ، محافل مؤثر خارجی ، بنیانگذاران انقلاب 57 که اکنون مقیم خارج بوده و خواهان اصلاح و رفورم در چهارچوب همین قانون اساسی فعلی اند . ) در خارج از کشور داشتیم که گاها در مراحلی و دشواریهائی کمک نظام بوده اند و هستند . < حتما جاسوسان رژیم که در میان ما پراکنده اند ! > بعد از جریانات 88 و مشکلاتی که پیش آمد تماس هائی با آنها داشتیم ، که این اواخر قولهائی به ما داده اند . البته شروطی هم داشتند ، اما منافعشان اقتضی می کند ما باشیم < جمهوری نکبت اسلامی باقی بماند > . ضد انقلاب در حال تشکیل بساطی برانداز ، حول محور اتحاد و آشتی ملی گروههای معاند نظام در چهار چوب شورائی هستند . نفوذهائی هم در محافل و مجامع مخالف ما داشته اند . < قابل توجه هم میهنانی که هر کسی را در جلسات خودشان می پذیرند ! > این دوستان که در فروپاشی بساط شاه ید واحده با ما بودند ؛ این فتنه بزرگ را گزارش کردند ؛ و برای مقابله با عوامل برانداز ، خواستار همکاری با ما شدند ! تماسهائی گرفتیم خرجهای متعارفی شد و مأمورانی فرستادیم . < قسمتی از آن میلیاردهای اختلاس شده را ، دارند برای بقای حکومت عقب مانده و عصر حجری شان هزینه می کنند ! گویا دوستان شان در خارج به این بهانه در حال سرکیسه کردن آقایان هستند ؛ وای به وقتی که دزد به دزد بزند . > !
خوشبختانه کارها در حال انجام است ؛ می توان به کمک آنها < دوستان و جاسوسانی که در خارج از کشور دارند .> این اجماع استکبار و ضد انقلاب را علیه انقلاب خنثی نمود . قرار است این دوستان با تشکیل دادن اتحادی خودی ، در مقابل بساط اتحاد یا شورای ضد انقلاب ، با تماس ها و اقداماتی ، زمینه را برای رفع معضل اتمی ، به شرط لغو کامل تحریمها ، و اینکه امتیازی به نیروهای معاندی که در پی براندازی نظام هستند داده نشود فراهم نمایند . ( لغو غنی سازی ، تعطیل فوردو ، تحویل اورانیوم غنی شده 20 درصدی به خارج )
در داخل نیز تعدادی از نیروهای ارزشی نظام ، < در حد وزرای وزارتخانه ها و سرداران و فرماندهان سپاه ، به جهت تدارک دیدن یک اکیپ دولتی – نظامی برای تأمین نیروهای کودتا کننده > که با بداخلاقی بعضی رنجیده خاطر شوند ؛ < احتمالا منظور از این بعضی ، یا خامنه ای است و یا احمدی نژاد ! > که قرار شد مدتی جای همدیگر را در نهادهای نظام عوض کنند . مردم از کسانی که قربانی شده اند به عنوان قربانی استقبال کنند ؛ < چرا باید عده ای قربانی بشوند ؟ صد در صد خیال راه انداختن کودتائی مصنوعی را دارند ؛ در سال 88 با آن نمایشات انتخابات و تقلب و ..... مردم و مأموران را به جان یکدیگر انداختند که تا برای راه اندازی این کودتا تمرین کرده باشند . به همین خاطر هم شیخ کوسه مطمئن است که پای مردم به صحنه باز خواهد شد ! > رهبری هم فرمودند مصلحت نظام اقتضای چنین فداکاری هائی را دارد . < مگر رهبر جرئت گفتن غیر از این را هم دارد ؟ > رمز پیروزی امام ید واحده بودن همه نیروها بود . در همه انقلابات هر وقت نقصی یا مشکلی به وجود آمده ؛ بازگشت به ویژگیها و نیروهای صدر انقلاب مفتاح مشکلات بوده است . من در حال تدارک و انجام این امر مهم به کمک رهبر بزرگوارمان و شما عزیزان هستم . و به کمک همه شما نیازمندم . "
می دانید چرا اینها اینقدر کک به تنبانشان افتاده ؟ فکر نکنید موضوع به این سادگی هاست ! تجربه ای که این شیاطین دارند ، مربوط می شود به قبل از انقلاب سیاهی که در سرزمین ما راه انداختند . و مهمترین کمکها از سوی آیت الله جیمی کارتر بود ؛ که تبانی هایش با خمینی دجال موجب شدند ؛ که پادشاه فقید ایران ، جهت جلوگیری از بروز ناامنی برای ملت ، و به خاطر آنکه اغتشاشات داخلی وضعیت مردم را بیشتر به خطر نیندازند ؛ ناچار به ترک نمودن مملکتش شد !
به احتمال زیاد ، رفسنجانی مکار با مطرح کردن چنین سناریوی مزورانه ای ، خامنه ای را متقاعد نموده ، که .... " آقا بیائید به دشمن رکب بزنیم ، و با یک کودتای دروغین و تصنعی ، آنها را < ایرانیان طرفدار نظام پادشاهی ، و مخالفان راستین این انقلاب سیاه و نفرت انگیز را > گول زده به این پندار اشتباه بیندازیم که .... : " سران نظام خودشان خودشان را از سر راه ما بر خواهند داشت ؛ پس تا مشخص شدن نتیجه این اختلافات میان مسؤلان نظام ، هیچ حرکتی نکنیم که به ضرر ملت ایران تمام بشود ؟ "
روباه کهنه کار و شارلاتان می خواهد با این شیادی ها ، هم ملت درون کشور را بیشتر مرعوب بسازد ؛ هم ایرانیان برونمرزی را از فعالیت منفعل بنماید ؛ هم سر خامنه ای شیره بمالد ؛ و هم پایگاه کنونی خودش را ، از جایگاهی که الان دارد ، ارتقاء بدهد و با جلب رضایت خامنه ای و موافقت ابلهانه رهبر فریب خورده انقلاب !! او را در مقام رهبری ظاهری ابقاء نماید ؛ اما در حقیقت نبض همه کارها و ریش و قیچی تمام مسائل مملکتی در دست خودش باشد ! و تمام مسؤلیت های مقام رهبری را ، از این به بعد هاشمی همچون نایب و معاونی دلسوز < همان صفتی که خامنه ای به او داد ! > مملکت را سر و سامان بدهد ! چه معاونی که از رئیس کاره تر خواهد شد !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar