söndag 22 juli 2012

تلاش ناکام بازتاب برای گرفتن تکذیب خبر بازداشت رامین

معاون مطبوعاتی سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چندی پیش درخواست دریافت مجوز نشر دیجیتال کرده که ظاهرا برای اعطای این مجوز به وی، از وزارت اطلاعات استعلام می شود. اما در کمال تعجب پاسخ این استعلام مثبت نمی آید و ارشاد ..
در حالی که از هفته گذشته شایعاتی درباره بازداشت محمدعلی رامین در افواه منتشر شده بود، امروز سایت ملی- مذهبی این خبر را منتشر کرد و مدعی شد محمدعلی رامین به اتهام جاسوسی دستگیر شده است!
خبرنگار بازتاب برای گرفتن تکذیب این خبر با محمدعلی رامین تماس گرفت که وی گوشی خود را پاسخ داد و مشخص شد وی اکنون در بازداشت نیست.
با این حال زمانی که خبرنگار ما از بازداشت وی پرسید، معاون سابق مطبوعاتی وزارت ارشاد بدون تایید
یا تکذیب، ناگهان گوشی را قطع نمود.
این در حالی است که برخی منابع موضوع بازداشت وی را مربوط به بهار امسال دانسته و تداوم بازداشت وی بیش از 24 ساعت را نیز ، رد می کنند.
رامین که مجوز مطبوعات می دادی همه عمر، دیدی که چگونه…
در همین حال گزارش دیگری حاکی است، معاون مطبوعاتی سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چندی پیش درخواست دریافت مجوز نشر دیجیتال کرده که ظاهرا برای اعطای این مجوز به وی، از وزارت اطلاعات استعلام می‌شود.
اما در کمال تعجب پاسخ این استعلام مثبت نمی آید و ارشاد از صدور مجوز نشر دیجیتال به وی خودداری می‌کند.
گفتنی است محمدعلی رامین که در دهه 60 در آلمان حضور داشت، در دهه 70 مجددا در ایران اقامت گزید و در دولت احمدی نژاد چند صباحی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد که البته با سیل فشارها و توقیف ها و برخوردها و تذکرات، یکی از تاریک ترین دوران های رسانه ها و مطبوعات در این دوره رقم خورد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar