onsdag 25 juli 2012

ادعای روس ها: حمله ویروس جدید “موزیکال” به تاسیسات هسته ای ایران؟!

 تاسیسات هسته ای ایران از سوی یک ویروس “موزیکال” تحت حمله قرار گرفته است. با نفوذ این ویروس، کامیپوترها در شب روشن شده و اهنگ “تاندراستراک” گروه AC/DC با صدای بلند پخش می شود. / در این نامه همچنین تاکید شده که از ابزار موسوم به Metasploit Framework برای حمله استفاده شده که غالبا توسط مهاجمان به کار گرفته می شود.
راشاتودی مدعی شد: تاسیسات هسته ای ایران از سوی یک ویروس “موزیکال” تحت حمله قرار گرفته است. با نفوذ این ویروس، کامیپوترها در شب روشن شده و اهنگ “تاندراستراک” گروه AC/DC با صدای بلند پخش می شود.
به گزارشل انتخاب، میکو هیپونن مدیر شرکت فنلاندی مطالعات مبارزه با حملات سایبری «اف-سکیور» در وبلاگ خود ضمن اشاره به اطلاعات منتشر شده توسط سازمان های داخلی ایران اظهار داشت که احتمال وقوع حمله جدید سایبری به تاسیسات اتمی ایران در این اواخر وجود داشته است.
وی می گوید که دو سال پیش در ماه جولای 2010، ویروسی به نام کرم «استاکس نت» صدمات جدی به زیرساخت های اتمی ایران وارد ساخت.
به گفته هیپونن، یکی از دانشمندان نامه ای به وی ارسال نموده که به خاطر مسایل امنیتی نام وی را آشکار نخواهد کرد. این دانشمند خبر از وقوع حملات جدید در تاسیسات اتمی ایران داده است.
دانشمند مذکور در نامه خود می نویسد: «برنامه هسته ای ما یک بار دیگر مورد هجوم ویروس رایانه ای قرارگرفته که منجر به از کار افتادن سامانه های هوشمند در سایت های نطنز و قم شده است.»
در این نامه همچنین تاکید شده که از ابزار موسوم به Metasploit Framework برای حمله استفاده شده که غالبا توسط مهاجمان به کار گرفته می شود.
میکو هیپونن تاکید دارد که هنوز هیچ یک از موارد ذکر شده در نامه مورد تایید قرار نگرفته است.
در بخش دیگری از این نامه آمده است. در برخی از ایستگاه های کاری در طول شبانه روز آهنگ “تاندراستراک” گروه AC/DC با صدای بلند پخش می شود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar