lördag 28 juli 2012

حمله سارقان مسلح به یک مرغداری!

دو سارق مسلح و البته ناشی نیمه شب گذشته به کاهدان زدند و به سالن خالی از مرغ یک مرغداری حمله کردند؛ مالک مرغداری مجبور شد هزینه بی مرغی را از جیب به دزدها بپردازد.
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تولید ایرانی دو نفر سارق مسلح در ساعت دو و 30 دقیقه بامداد در شهر میناب به بهانه پرسیدن آدرس به درب مرغداری مراجعه کردند و پس از پرسیدن آدرس از مالک درخواست آب کردند، بلافاصله پس از برگشتن وی برای آوردن آب اسلحه خود را به سمتش گرفته و وی را تهدید کرده‌اند.
سارقان پس از اطلاع از خالی بودن مرغداری، از مالک آن به ضرب تهدید اسلحه تقاضای پول کرده اند و «مصطفی ذاکری» مالک این مرغداری مجبور شده است تا تمام آنچه را برای خریداری دانه مرغ جمع‌آوری کرده است به سارقان بدهد.
این مرغدار گفته است: این حادثه ساعت دو و 30 دقیقه بامداد اتفاق افتاد اما نیروی انتظامی ساعت 9 صبح برای صورت جلسه به محل جرم مراجعه کرد و با اشاره به اینکه شب گذشته برای جمع آوری سوخت قاچاق ماموریت داشتند و احتمال داده بودند که تماس تلفنی و درخواست کمک من برنامه ریزی شده و از سوی قاچاقچیان سوخت برای دور کردن آنها از محل ماموریت بوده، به این درخواست توجهی نکرده اند.
پیش‌تر نیز خبرهای در گوشی فراوانی از درگیری در میان صفوف توزیع مرغ با نرخ دولتی در سطح شهرهای مختلف منتشر شده بود.
قیمت مرغ با نزدیک شدن فصل گرما رو به فزونی نهاد و در بسیاری از بازارها تا مرز هشت هزار و 500 تومان برای هر کیلو هم رسید.
“مهدی غضنفری” ، وزبر صنعت، معدن و تجارت روز سه شنبه_ سوم مرداد ماه_ در نشست ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به نمایندگان قول داده بود که در کم‌ترین زمان ممکن با عرضه دولتی مرغ در بازار، نوسان این کالای اساسی را کنترل کند و بعد از ظهر همان روز، خبر آزاد شدن واردات گوشت مرغ با تعرفه 100 تومانی بصورت رسمی اعلام شد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar