torsdag 19 juli 2012

چشم دیپلماسی ایران روشن! مرسی ورود ایرانی ها را به مصر ممنوع کرد

 یک منبع مطلع دولتی در مصر دو روز قبل خبر داد بر اساس دستور العمل جدید، دولت جدید این کشور ورود اتباع عراقی و ایرانی را به این کشور ممنوع اعلام کرده در حالی که اسرائیلی ها همچنان آزادانه اجازه رفت و آمد در مصر را دارند. / الیزابت دوم ملکه انگلستان با ارسال نامه ای شدید اللحن به مرسی اقدام وی در ممانعت از ورود ایرانی ها و عراقی ها به خاک مصر را مورد نکوهش قرار داد….
محمد مرسی رئیس جمهور جدید مصر چند روز قبل در دستوری جدید ورود اتباع عراق و ایران را به این کشور ممنوع اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، یک منبع مطلع دولتی در مصر دو روز قبل خبر داد بر اساس دستور العمل جدید، دولت جدید این کشور ورود اتباع عراقی و ایرانی را به این کشور ممنوع اعلام کرده در حالی که اسرائیلی ها همچنان آزادانه اجازه رفت و آمد در مصر را دارند.
از سوی دیگر خبرگزاری براثا روز گذشته در خبری مرتبط اعلام کرد الیزابت دوم ملکه انگلستان با ارسال نامه ای شدید اللحن به مرسی اقدام وی در ممانعت از ورود ایرانی ها و عراقی ها به خاک مصر را مورد نکوهش قرار داد.
این نامه را صبح دیروز جیمز وات سفیر انگلیس در قاهره تسلیم محمد عمرو وزیر خارجه مصر کرد.
در این نامه که وزارت خارجه انگلیس آن را شدید اللحن توصیف کرده مراتب عدم رضایت مندی دیوان پادشاهی نسبت به برخی تصمیات مرسی از جمله ممنوعیت ورود اتباع عراق و ایران به خاک مصر اعلام شده است. الیزابت از مرسی خواسته است تا ملت ها را وارد بازی های سیاسی نکند.
این تصمیم مقامات مصری در حالی صادرشده که اتباع رژیم صهیونیستی به آسانی به مصر سفر می کنند

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar