lördag 21 juli 2012

با هدف مقابله با تحریم‌ها و تحمل گرانی‌ها: آغاز ماموریت شش هزار مبلغ برای توجیه مردم

طرح توجیه مردم ایران در خصوص گرانی‌ها٬ آثار تحریم‌ها و خط قرمز‌ مذاکره با آمریکا با اعزام شش هزار مبلغ دینی به شهر‌ها و روستا‌ها از نخستین شب ماه رمضان آغاز خواهد شد.
آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند شنبه نخستین روز از ماه رمضان در ایران است و بیش از شش هزار روحانی به نقاط مختلف کشور اعزام شده‌اند تا مردم را در خصوص مسائل دینی٬ سیاسی و اقتصادی توجیه کنند.
هفته جاری در قم حیدر مصلحی وزیر اطلاعات٬ علی باقری معاون شورای عالی امنیت ملی و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت برای این مبلغان درباره وضعیت سیاسی٬ اقتصادی و هسته‌ای جمهوری اسلامی سخنرانی کردند.
آقای مصلحی در این جلسه به طور غیرمستقیم از این مبلغان خواست به مردم بگویند علی خامنه‌ای «مسئول» تحریم‌ها و مشکلات نیست و «دشمنان» تلاش می‌کنند با طرح این مسائل رهبر را بی‌اعتبار کنند.
غضنفری نیز گفت که تحریم‌های اعمال شده علیه ایران «فلج» کننده است و مبلغان باید از مردم بخواهند در برابر فشار‌ها مقاومت کرده و با مسئولان همکاری کنند.
علی باقری نیز گزارشی از آخرین وضعیت پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ارائه کرد و از روحانیون اعزامی خواست در این خصوص برای مردم روشنگری کنند.
در دو هفته گذشته گروهی از روحانیون و نظامیان نزدیک به علی خامنه‌ای به طور مستقیم و غیرمستقیم از مردم می‌خواهند در برابر فشار تحریم‌ها ایستادگی کرده از دیدگاه خامنه‌ای در مقابله با آمریکا حمایت کنند.
این روحانیون و نظامیان بسیار امیدوارند با اعزام این شش هزار روحانی توجیه شده بتوانند در سی شب ماه رمضان مردم را آماده مقابله با تحریم‌ها کرده و با سیاست‌های رهبر جمهوری اسلامی همراه کنند.
خامنه‌ای با افزایش آثار تحریم‌ها بر اقتصاد و معیشت مردم از سوی گروهی دیگر از مقام‌های جمهوری اسلامی برای مذاکره با آمریکا تحت فشار فرار گرفته است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar