torsdag 12 april 2012

توپ و تشر سید علی گدا خامنه ای به پادو یش احمدی تروریست!

درجریان بحران قیمت ارز در تهران، رهبر گدایان جهان و جمهوری اسلامی که در سفر مشهد بود، سراسیمه به تهران بازگشت و احمدی را احضار کرد و به او گفت:
چرا پیش بینی های لازم را نکردی؟ آیا فکر می کنی با این کارهایت مرا می توانی زمین بزنی ؟ می خواهی خوش رقصی خودت را جلو غربی ها و آمریکایی ها به نمایش بگذاری ؟ با صراحت به تو تذکر می دهم و تذکرم را هم تکرار نخواهم کرد. اگر بسرعت اقدام بازدارنده نکنی، شخصا با تو نیم وجبی برخورد خواهم کرد.
بعد از این دیدار و توپ و تشر , پیشنهاد افزایش نرخ سپرده ها از سوی رئیس کل بانک مرکزی که معطل گذاشته شده بود بلافاصله به تصویب رئیس دولت رسید و ارز تک نرخی دولتی تثبیت شد. بعد از این برخورد تند شایعه طرح بی کفایتی رئیس جمهور در محافل اصول گرای تهران بر سر زبانها افتاد.
سایت «بازتاب ِامروز» نیز در خبری جداگانه نوشت: » در جلسه ای که در حضور مقامات عالیرتبه نظام تشکیل می گردد، مقامات عالیرتبه خطاب به رییس دولت از رسیدن گزارشهایی خبر می دهند که طبق آن، بخشی از التهابات ارز و طلا از سوی دولت دامن زده شده است تا اثر تحریم ها بزرگنمایی شود و نظام را در برابر غرب وادار به عقب نشینی کند. «

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar