torsdag 26 april 2012

بعد از کلمبیا در برزیل رخ داد؛ رونمایی از رسوایی اخلاقی دو زن و سه تفنگدار!

سایت شیاف نیوز این مطلب رو با آب و تاب نوشته اما عکس العمل خوانندگان این سایت جالب تر است، حتما پیام های زیر مطلب رو بخونید تا جو جامعه ایران دست تان بیاید!
شفاف: مهر: آسوشیتدپرس از یک رسوایی دیگر نیروهای نظامی و سرویس امنیت خارجی آمریکا اینبار در برزیل پرده برداشت.
آسوشیتدپرس نوشت: بر اساس گزارشی که اخیراً افشا شده نشان می دهد که نیروهای ارتش و سرویس خارجی آمریکا درگیر یک رسوایی دیگر پس از رسوایی آنها در کلمبیا هستند.
این خبرگزاری می نویسد: این رسوایی دامن نیروهای امنیتی خارجی و کارکنان سفارت آمریکا در برزیل را گرفته است.
این خبرگزاری نوشت: این رویداد در اواخر سال گذشته در برازیلیا پایتخت برزیل رخ داده؛ زمانی که سه تفنگدار دریایی آمریکا در قالب تیم امنیتی سفارت و یک کارمند سفارت یک خانم اسکورت را پس از نزاع بر سر پرداخت پول به بیرون انداختند که در این نزاع استخوان شانه این زن شکسته شده است.
یک مقام دفاعی آمریکا که از افشای نامش خودداری کرده می گوید: دستکم دو زن به همراه تفنگداران آمریکایی در خارج از باشگاه شبانه در یک وسیله نقلیه حضور داشتند که یکی از زنان شروع به دعوا می کند و سپس از ماشین به بیرون پرت می شود و زمانی که تلاش می کند دوباره وارد وسیله نقلیه مذکور بشود به زمین می خورد و مجروح می شود.
این مقام همچنین گفت که هیچ شکایتی از سوی مقام های برزیلی در این باره صورت نگرفته است. یک مقام دیگر نظامی گفت که کارمند سفارت که دراین موضوع دخالت داشته ناظر بوده است. سفارت موضوع را پیگیری کرده و قرار است هزینه های درمان زنی که در این حادثه مجروح شده ر بپردازد
لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا گفته که تفنگداران دخیل در موضوع از برزیل خارج شده اند و دو نفر دیگر تقلیل رتبه داده شده و کارمند سفارت هم از پست خود کناره گذاشته شده است.
این دومین اتهام در یک ماه گذشته است که به نیروهای آمنیتی آمریکا درباره رسوایی جنسی وارد می شود. نخستین آن در کلمبیا بوده که ماموران ویژه حفاظت از باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا چندی پیش از برگزاری نشست رهبران آمریکایی از یک زن بدکاره سوء استفاده کرده بودند.
پیام های زیر تا این لحظه زیر مطلب درج شده بود:
ناشناس
نوشتید: رسوایی، برزیل! یاد یه اتفاق که همین اخیراً افتاده، افتادم
ایرانی
به نظرتون این انتشار این خبرتون هیچ ربطی به این خبر نداره؟
http://www.shafaf.ir/fa/news/109539/تایید-رسمی-تخلف-دیپلمات-ایرانی-در-استخر-مختلط
ناشناس
یک تفنگدار آمریکایی اگر از این کارها بکند خیلی مهم نیست ولی دبیر سفارت ایران اسلامی چرا؟
جعفر
نكنه سفارت ايران در برزيل براشون كلاس آموزشي گذاشته ياشه ؟
ناشناس
چه رسوایی بزرگی!
به نظرم از 3 میلیارد دلار بدتره!
ناشناس
تخلف رخ داده اما دولت آمریکا پنهانش نکرده و باهاش برخورد کرده نمی شود بصورت مطلق جلوی تخلف را گرفت مهم نحوه برخورد با اونه. نه مثل ما که دیپلماتمون رخترهای مردم رو مورد آزار قرار داده می گیم تفاوت فرهنگی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
اين عمل ناشئ از تفاوت فرهنگي دو كشوره…!!!!!!!!!!
حمیدرضا
دبیر محترم سایت شفاف، هیچ کجای دنیا از یک سرباز که در حال گذراندن زندگی تحت شرایط خاص است انتظار رعایت دقیق تمام نکات اخلاقی وجود ندارد، ولی یک دیپلمات در یک کشور یعنی نماینده فرهنگ و تمدن کشورش، آیا رسوایی اخلاقی از این بالاتر که یک دیپلمات ایرانی در کشور برزیل علاوه بر حضور دراستخر مختلط به کودکان خردسال دست درازی کند، لطفاً بفرمایید اسم این را چه می گذارید؟! ما که ادعای مسلمانی و رعایت اخلاق داریم چه ها که نمی کنیم، آمریکایی ها و سربازانشان که ادعایی بر رعایت اخلاق ندارند و خودشان هم اعتراف می کنند.
اسمش را بگذارید فساد اخلاقی در دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar