onsdag 11 april 2012

اسلام دشمن بشريت است ،جستاري از، بزرگ مرد تاريخ ايران

يا خراج و جزيه به بيت المال مسلمين بپردازيد يا سرتان را مي بريم .
هرچه پول و جواهر و... داشتيم چاپيدند، آثار هنري ما را از ميان بردندو هنوز هم دست بردار نيستندهر كجا رفتند همين كار را كردند.
ما كه عادت نداشتيم دخترانمان را زنده به گور كنيم, ما براي خودمان تمدن و ثروت و آزادي و آبادي داشتيم وفقر را فخر نمي دانستيم، همه اينها را از ما گرفتند و بجايش فقر و پريشاني و مرده پرستي و گريه و گدائي و تاسف و اطاعت از خداي غدار و قهار و آداب كونشوئي و خلا رفتن برايمان آوردند، همه چيزشان آميخته با كثافت و پستي و بي ذوقي و مرگ و بدبختي است .


 چرا ريختشان غمناك و موذي است و شعرشان مرثيه و اوازشان چسناله است؟‌چونكه با ندبه وزوزه و پرستش اموات همه اش سرو كار دارند.
 براي عرب سوسمار خوري كه چندين سال پيش بطمع خلافت تركيده زنده ها بايد تمام عمر بسرشان لجن بمالند و گريه و زاري بكنند.


- در مسجد مسلمانان اولين برخورد با بوي گند خلاست كه گويا و سيله تبلغ براي عبادتشان و جلب كفار است تا با اصول اين مذهب خو بگيرند، بعد حوض كثيفي كه دست و پاي چركين خودشان را در آن ميشويند و به آهنگ نعره موذن ،روي زيلوي خاك آلود دولا و راست ميشوند و و براي خداي خونخوارشان مثل جادوگران ورد و افسون مي خوانند.


- عيد قربان مسلمانان با كشتار گوسفندان و وحشت و كثافت و شكنجه جانواران انجام ميگيرد ,


 دوره مردانگي و گذشت و هنر نمائي و دلاوري رستم سپري شد، در اسلام بايد از روي پهلواناني مانند زين العابدين بيمار و امام حسين كه تكيه بر نيزه غريبي ميكند گرده بر داشت .


- خداي ما مهربان و بخشايشگر است ، خداي آنها قهار ،جبار، (مكار) ‌و كين توز است و همه اش دستور كشتتن و چاپيدن مردم را مي دهد و پيش از روز رستاخيز حضرت صاحب را ميفرستند تا حسابي دخل امتش را بياورد و آنقدر از آنها قتل عام بكند كه تا زانوي اسبش در خون موج بزند ؛ تازه مسلمان مومن دو آتشه كسي است كه به اميد لذت هاي موهوم شهواني و شكم پرستي آن دنيا با فقر و فلاكت و بدبختي عمر بسر برد و وسائل عيش و نوش نمايندگان مذهبش را فراهم بياورد.


همه اش زير سلطه اموات زندگي ميكنند و مردم زنده امروز از قوانين شوم هزار سال ( هزار سال كه خوبه هزارو چهارصدو سي و سه سال هم كه انقلاب ننگين) پيش تبعيت مي نمايند كاري كه پست ترين جانور نميكند .


عوض اينكه به مسائل فكري و فلسفي و هنر بپردازند، كارشان اين است كه از صبح تا شب ارجع به شك ميان دو و سه ، و استحاضه قليله و كثيره و متوسط بحث كنند.


اين مذهب براي يك وجب پائين تنه از جلو و عقب ساخته و پرداخته شده، انگار كه پيش از ظهور اسلام (‌ناب محمدي) كسي توليد مثل نميكرده !!,


 خدا آخرين فرستاده برگزيده خود را مامور اصلاح اين امور كرد ،


تمام فلسفه اسلام روي نجاسات بنا شده اگر پائين تنه را ازآن بگيرند،اسلام رويهم ميغلتد و ديگر مفهومي ندارد.


- بعد هم علماي اين دين مجبورند از صبح تا شب با زبان ساختگي و عربي سروكله بزنند و سجع و قافيه هاي بي معني و پر طمطراق براي اغفال مردم بسازندو يا تحويل هم بدهند .


- سرتاسر ممالكي را كه فتح كردند،مردمش را بخاك سياه نشاندند و به نكبت و جهل و تعصب و فقر و جاسوسي و دوروئي و تقيه و دزدي و چاپلوسي و كون آخوند ليسي مبتلاء كردند و سرزمينش را بشكل صحراي برهوت در اورند و... .


همين روزي پنج بار دولا و راست شدن جلو قادر متعال كه بايد بزبان عربي با او وراجي كرد، كافي است كه آدم را تو سري خور و ذليل و پست و همه چيز بار بياورد .


 بديهي است كه اين مذهب دشمن بشريت است و فقط براي غاراتگرا ن و استعمار چيان آينده جان ميدهد.
پس فساد را بايد از ريشه بر انداخت .

1 kommentar:

  1. آفرین ، من معتقدم این حکومت اگر 10 -15 سال دیگر دراین کشور باشد بهتر است زیرا آنگاه مسجد ها هم با این دین کثیف با صدای زوزه سگان موذن با هم به زباله دانی میروند برای همیشه تا این اندیشه قوت بگیرد طول میکشد و من شما امروز دراقلیتیم.

    SvaraRadera