måndag 16 april 2012

ضمن حضور در مجلس، احمدی نژاد: دولت هیچ تعهدی درباره استیضاح نداده است

ایرنا: تهران- رییس جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به نمایندگان استیضاح كننده وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و گفت كه دولت هیچ تعهدی در این باره نداده است.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد صبح امروز (یكشنبه) با همراهی ‘محمدرضا رحیمی’ معاون اول رییس جمهوری، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و تعدادی دیگر از اعضای هیات دولت در محل مجلس شورای اسلامی حضور یافت و با استقبال ابوترابی، حسینیان و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رو به رو شد، اما در آستانه ورود به صحن علنی مجلس شورای اسلامی آقای ابوترابی با اعلام اینكه تقاضای استیضاح از سوی عده ای از طراحان پس گرفته شده است، از رییس جمهور درخواست كرد تا در صحن علنی حضور نیابد.
رییس جمهور نیز با تاكید بر آمادگی برای پاسخگویی به استیضاح كنندگان، سه بار تصریح كرد كه دولت هیچ تعهدی در این خصوص نداده است.
احمدی نژاد بار دیگر بر آمادگی خود برای پاسخگویی به استیضاح كنندگان تاكید كرد، اما با قطعی شدن خبر پس گرفته شدن استیضاح و بنا به درخواست آقای ابوترابی مجلس شورای اسلامی را ترك كرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar