torsdag 12 april 2012

آخوند چيست ؟و انواع آخوند :

آخوند موجودي است که در محيط هاي آلوده به فساد و ناآگاهي رشد مينمايد و شکل ظاهري آن شباهتي نزديک به انسان دارد .ولي روي کله شان مقدار زيادي پارچه سفيد يا سياه قرار گرفته؛ آنها هم مانند انسانها روي دو پا راه ميروند .اما صورتشان با انسانها فرق دارد بدين ترتيب که صورت آنها پوشيده ازموهاي زبر و دراز است! همچنين طرز پوشش آنها هم با آدمها کاملا متفاوت است ! چنانکه داراي جيبي بسيار بزرگ هستند که گنجايش مقادير بسيار بسيار زياد پول وثروت را دارد ! همچنين طرز صحبت کردن آنها نيز با آدمها فرق فراوان دارد ، آنها با زباني صحبت مينمايند که گويا متعلق به دوران ماقبل تاريخ است . داراي اشتهايي سيري ناپذيري هستند .چنانکه هرگز و به هيچ وسيله اي سير نمي شوند! و از ديدن خون به وجد مي آيند ! تفاوت ديگري که با انسانها دارند اين است که : انسان براي انجام کاري از دست و مغز استفاده مينمايد ولي آخوند براي اين کار تنها از دهانش بهره ميجويد !

از گريه وناراحتي ديگران به غايت لذت ميبرد ، و برعکس شادي و خوشبختي انسان آنها را ناراحت مينمايد !

آخوند به هرآنچه مثل خودش نيست حمله مينمايد .و در صدد نابودي آن برمي آيد ! وميخواهد هميشه هم خود را حق به جانب نشان دهد !

انواع آخوند :

آخوندها انواع مختلف دارند که همگي در صدد کسب قدرت هستند ! و چون به آن دست يابند به خطرناکترين موجود کره زمين تبديل ميشوند . نمونه بارز آن آخوندهاي ايران ميباشند ..

امام :نوعي از آخوند است که خود را از تمامي کاينات برترميپندارد تقريبا همطراز خدا ! ونيز بري ازهر گونه خطا ميداند .

آيت الله : آخوندي است که حسرت امامت دارد ! و يک پنجم دارايي مردم را تصاحب مينمايد !

حجت السلام : آخوندي است که دلالت بر حقانيت اسلام مينمايد ! نوع کوسه اي آن از کوسه هم خطرناکتراست!

مرجع تقليد : نوعي از آخوند است که با ميمونها سر و کار دارد !

آخوندک : نوعي از آخوند است که دوران دگرديسي آن هنوز کامل نشده است

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar