torsdag 26 april 2012

احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران: ائمه به دشمنان خود «سگ باران خورده» می‌گفتند

احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران طی سخنان با حضور علی خامنه‌ای اعلام کرد جمهوری اسلامی باید درباره آدم‌های «منحرف» افشاگری کرده و نام آنها را اعلام کند٬ چرا که امامان شیعه نیز همین کار را می‌کردند.
به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، آقای خاتمی این مطلب را در سومین شب مراسم عزاداری دختر پیامبر اسلام که با حضور علی خامنه‌ای در «حسینیه امام خمینی» برگزار شد٬ بیان کرده است.
وی گفته که «باید در مقابل فضای رسانه‌ای که دشمن درست می‌کند افشاگری داشت و البته افشاگری حلال باید کرد یعنی در زندگی خصوص مردم نباشد و اسرار مردم را نباید افشا کرد.»
امام جمعه موقت تهران افزوده است: «کسانی که حرمت نگاه می‌دارند قابل اعتمادند ولی عده‌ای هستند که افشاگری علیه آنها لازم است.»
عضو مجلس خبرگان در عین حال اظهار کرده که این افشاگری‌ها باید «مستند» و «صریح» باشد.
این روحانی محافظه‌کار نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی ادامه داده که امامان شیعه نیز در زمان خود دست به افشاگری می‌زده و به دشمنان خود «سگ‌های باران خورده می‌گفتند که بوی تعفن دارند.»
رسانه‌های وابسته به جمهوری اسلامی و نهاد‌های قضایی٬ امنیتی و اطلاعاتی سال‌هاست علیه منتقدان و مخالفان علی خامنه‌ای و نظام جمهوری اسلامی از چنین رویه‌ای تبعیت می‌کنند.
روزنامه کیهان و صدا و سیما که زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی اداره می‌شوند به همراه خبرگزاری فارس که وابسته به سپاه پاسداران است٬ سه رسانه‌ شناخته شده‌ای هستند که این وظیفه را برعهده دارند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar