måndag 16 april 2012

وزیر دفاع آلمان: درگیری نظامی با ایران خطرهای پیش بینی نشده‌ای برای اسرائیل خواهد داشت

عصرایران: ایران باید از توسعه تسلیحات اتمی متوقف شود که این نیازمند “مذاکراتی جدی و تحریم‌های سخت” است. وزیر دفاع آلمان هشدار داد که درگیری نظامی می تواند خطرهای پیش‌بینی نشده‌ای برای اسرائیل، منطقه و دیگران به همراه داشته باشد.
وزیر دفاع آلمان در دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هشدار داد که درگیری نظامی با ایران خطرهای پیش‌بینی نشده‌ای برای اسرائیل، منطقه و دیگران به همراه خواهد داشت.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی “هاآرتص”،‌ “ایهود باراک” از دور جدید تشدید تحریم‌ها علیه ایران تمجید کرد اما گفت که تمامی گزینه‌ها همچنان روز میز است تا تهران از توسعه تسلیحات اتمی منع شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادامه داد که تحریم‌ها از جمله ممنوعیت واردات نفت از ایران، نشانه دلگرم کننده‌ای از جامعه جهانی است که درباره متوقف کردن ایران جدی هستند.
مقامات ایران بارها اعلام کرده‌اند که هرگز به دنبال ساخت سلاح اتمی نبوده و نیستند و هرگونه تجاوز به این کشور را به شدت پاسخ خواهند داد.
“توماس دی مایزیر” وزیر دفاع آلمان نیز که در کنار ایهود باراک صحبت می‌کرد، گفت که به نظر می‌رسد این موضوع “غیر مبهم” باشد که برنامه هسته‌ای ایران هدف نظامی نیز دارد.
وی افزود: ایران باید از توسعه تسلیحات اتمی متوقف شود که این نیازمند “مذاکراتی جدی و تحریم‌های سخت” است.
وزیر دفاع آلمان هشدار داد که درگیری نظامی می تواند خطرهای پیش‌بینی نشده‌ای برای اسرائیل، منطقه و دیگران به همراه داشته باشد.
آلمان یکی از شش کشور مذاکره کننده با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور است.
قرار است که گفت‌وگوهای ایران با 5+1 به زودی برگزار شود. هنوز زمان و مکان دقیق این مذاکرات مشخص نشده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar