måndag 16 april 2012

یک سرکرده صدور تروریسم به دستور خامنه ای در خارج ایران مستقر می‌شود

به دستور خامنه ای، ولی فقیه رژیم آخوندی، مجید علوی، قائم مقام سابق وزارت اطلاعات و یکی از سرکردگان صدور تروریسم به منظور توطئه های جدید تروریستی روانه خارج کشور شده است.

مجید علوی از بازجویان قدیمی وزارت اطلاعات است که به مدت هشت سال در عربستان سعودی و سودان مأموریت مخفی داشته است. وی پس از برملا شدن ماهیتش، از سودان اخراج و به تهران بازگشت.

او توسط علی فلاحیان (وزیر اطلاعات رفسنجانی) به سمت مدیرکل کشورهای عربی وزارت اطلاعات منصوب شد و مأمور ارتباط با حزب الله و دیگر گروههای تروریستی در منطقه بود.

پس از افشای قتلهای زنجیره یی در سال ۱۳۷۸، علوی و شمار دیگری از بازجویان و شکنجه گران وزارت اطلاعات به دفتر ویژه خامنه ای منتقل شدند و تحت ریاست آخوند علی اصغر حجازی، رئیس دفتر ویژه او، یک دستگاه اطلاعات موازی را شکل دادند. علوی از افراد نزدیک به حجازی و شریک تجاری او است.

در سال۸۴، احمدی نژاد، در اولین دور ریاست جمهوری خود، مجید علوی را باردیگر به وزارت اطلاعات بازگرداند و او را به معاونت اطلاعات خارجی منصوب کرد. در مرداد۸۸، پس از عزل وزیر اطلاعات، او را به عنوان قائم مقام وزارت اطلاعات گمارد. مجید علوی، در اوایل سال ۱۳۹۰ برای فعال کردن طرحهای تروریستی از وزارت اطلاعات به سپاه قدس منتقل شد.

علوی در روز۲۹دی۹۰ (۱۹ ژانویه۲۰۱۲ ) چند هفته قبل از انفجارهای بانکوک در ۲۵بهمن۹۰ که چند تن از عوامل رژیم آخوندی در جریان آن دستگیر شدند، با نام مستعار حسین تهرانی وارد بانکوک شده بود.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar