måndag 16 april 2012

تجمع كارگران اخراجي شهاب خودرو در مقابل نهاد رياست جمهوري

صبح امروز حدود ۴۰۰ نفر از ۶۵۰ کارگر اخراجي شهاب خودرو در اعتراض به اخراج‌شان در آغاز سال «توليد ملي، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در مقابل ساختمان ریاست جمهوری تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ايلنا این تجمع کنندگان که داراي ۸ تا ۲۲ سال سابقه فعالیت به صورت قراردادی و روز مزد را در این واحد تولیدی دارا هستند، پس از پايان تعطيلات نوروز صبح روز چهاردهم فرودين‌ماه هنگام مراجعه به کارخانه از جانب مدیريت اين واحد تولیدی و صنعتی از ورود به سالن توليد منع شدند.

نماینده این تجمع کنندگان به خبرنگار ایلنا گفت: اخراج كارگران در آغاز سال جديد، با توجه به شعار امسال با عنوان حمايت از كار و توليد، كارگران را غافلگير و متعجب كرد.

او افزود: ما از دولت و نمایندگان مجلس و سایر دست اندرکاران می‌خواهیم نسبت به بازگشت بکار و پرداخت سایر مطالبات 650 كارگر اخراجي اقدام کنند.

او ادامه داد: در حل حاضر دو نفر از کارگران به عنوان نماینده این کارگران اخراجی با نماینده گان دولتی در ساختمان ریاست جمهوری برای رفع این مشکل در حال مذاکره هستند.

لازم به ذکر است اختلاف کارگران با مدیر عامل کارخانه در سال گذشته بر سر حذف بخشی از خدمات از جمله اضافه کاری و نهار باعث اخراج آنان شده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar