måndag 16 april 2012

کارخانه ای با 4 دهه فعالیت در همدان تعطیل شد/ بیکاری 230 کارگر

مهر: پس از آن که در بهمن ماه سال 88 بخش اعظمی از سهام کارخانه کیوان در بورس به متقاضیان واگذار شد این واحد تولیدی با قدمت 40 ساله در مسیر رکود افتاد و سرنوشت کارگران آن در هاله ای از ابهام قرار گرفت تا اینکه در نخستین ماه سال جدید 230 کارگر این کارخانه بیکار شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، کارخانه کیوان همدان با بیش از چهار دهه فعالیت در حوزه تولید مواد غذایی در همدان تعطیل شده و کارگران این واحد تولیدی به لحاظ ایجاد دغدغه های فکری روزهای سختی را سپری می کنند.
کارخانه کیوان همدان موجی از نگرانی را در بین کارگران دوانده است
این کارخانه که توانایی و پتانسیل تولید 30 نوع محصول را داراست در سال جاری با بیکار کردن 230 کارگر خود، موجی از نگرانی را در بین کارگران استان همدان ایجاد کرده است.
بر اساس بررسی های انجام شده در بهمن ماه سال 1388 این کارخانه به بخش خصوصی واگذار شده است و از آن پس رفته رفته تعدیل نیرو در این کارخانه قوت گرفت تا اینکه در سال جدید تمام کارگران این واحد تولیدی اخراج شدند.
رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان همدان در آخرین اظهارات خود در خصوص وضعیت این کارخانه عنوان کرد، این شرکت با بیش از 40 سال فعالیت در عرصه تولیدی استان همدان پس از واگذاری به بخش خصوصی با مشکلات خاصی روبرو شده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar