måndag 16 april 2012

حداد عادل(جراح عضو شریف ولایت): فضای جلسه سوال ازاحمدی نژاد مانند جراحی هایی شد که بعد ها عفونت می کند

سحام نیوز: غلامعلی حداد عادل شامگاه پنج شنبه در برنامه دیروز، امروز فردا در پاسخ به سوالی در خصوص جلسه سوال از احمدی نژاد در مجلس گفت: معتقدم در مجموع خوب نشد و می توانست این جلسه بهتر برگزار شود.
حداد اضافه کرد: معتقدم فضای جلسه سوال از رئیس جمهور مانند جراحی هایی شد که بعد ها عفونت می کند.
حداد عادل به تعامل ضعیف دولت و مجلس اشاره و گفت: در حال حاضر جو حاکم بر روابط دولت و مجلس جو مطلوبی نیست و متاسفانه وقت مجلس و دولت صرف پیدا کردن یک راه حل مشترک برای حل مشکلات مردم نمی شود.
وی با بیان اینکه تعامل دولت و مجلس بعد از انتخابات مجلس با طرح سوال از احمدی نژاد و بعد از سال ۹۱ با طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تحت الشعاع قرار گرفت، اظهار داشت: وجود این گونه فضاها میان مجلس و دولت موجب می شود خیلی کم دو طرف فرصت پیدا کنند برای رفع گرانی همفکری کنند و این یعنی فضا موجود نیست.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید در راستای تعامل برنامه های خود را برای مجلس توضیح دهد، گفت: به طور مثال در موضوع افزایش ۲۸ هزار تومانی مبلغ یارانه ها در دور دوم اجرای این طرح نمایندگان از این موضوع خبر نداشتند و اخبار آن را از رسانه ها شنیدند و متاسفانه تعاملی نبود.
نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین اخبار از استیضاح وزیر کار گفت: تعامل و پیگیری های پشت صحنه از اواسط هفته جاری وجود داشت و حتی شنیدم جلسه ۱۳ ساعته برای بررسی امور مربوط به این موضوع تشکیل شده و بعضی از نمایندگان سعی کردند گره را با دست باز کنند نه با دندان اما به نتیجه ای نرسیدند و ممکن است این استیضاح در هفته آینده برگزار شود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar