torsdag 15 december 2011

باید که متحد شویم


رژیم وحشی و افسار گسیخته خامنه ای ، روز بروز بر دامنه جنایات ضد بشری خود می افزاید. دیروز علی صارمی ، امروز حسین خضری و شاید هم فردا جعفر کاظمی و محمد علی آقایی را به پای چوبه دار ببرد. رژیم کودتا در تازه ترین اقدام جنایتکارانه خود سحرگاه روز شنبه 25 دیماه حکم اعدام زندانی سیاسی "حسین خضری" را در زندان مرکزی شهر ارومیه به مرحله اجرا گذاشت. سرنوشت شومی که در انتظارسایر زندانیان سیاسی است که هم اکنون با حکم اعدام در زندانهای رژیم اسلامی بسر می برند. طی یکماه گذشته بیش از 70 نفر در زندان های جمهوری اسلامی اعدام شده اند. همچنین طی همین یکماه، برای دهها نفر دیگر حکم اعدام صادر شده است که در انتظار اجرا به سر می برند.
صدور بی رویه احکام اعدام ، شکنجه و زندان برای زن ، مرد ، کودک ، بلوچ ، کرد ، ترک ، عرب ، ترکمن ، شیعه ، سنی ، درویش ، بهائی ، مسیحی ، کلیمی ، بی دین ، با دین ، دگر اندیش ، دگرباش ، دانشجو ، کارگر ، معلم و استاد دانشگاه ، هنرمند ، وکیل مدافع ، کشاورز، پیشه ور، اصلاح طلب ، کمونیست ، سوسیالیست ، دمکرات ، سکولار، ملی ، ملی- مذهبی ، مشروطه خواه ، سلطنت طلب ، و غیره وغیره . دندانهای خون آشام خامنه ای بر گردن تمامی آحاد ملت ایران با هر گرایش فکری و از هر قشر و طبقه ای فرو رفته و در پرتو حکومت خون وجنون ولایت فقیه ، هیچکس از زندان و شکنجه و اعدام وتجاوز بی بهره نمانده است. حکومت ولایت فقیه سراسیمه از رشد جنبش اعتراضی کنونی برای ایجاد فضای ترس و وحشت دست به هر اقدامی در تمامی سطح کشور زده و میزند. علاوه براین، آشکار است که دولت کودتا در تلاش است تا با انحراف افکار عمومی به عدم مشروعیت و ناکامی خود سرپوش گذاشته و جهت فرو نشاندن اعتراضات کنونی اعدام فعالان سیاسی و اجتماعی، کرد، بلوچ. اذری.و ... را وسیله ی ارعاب عمومی قرار دهد.
دنیای متوهم احمدی نژاد و دستیارانش ناشی از یک بیماری چند هزار ساله ای است که بسیاری از مردمان ناآشنا به فضای واقعی هزاره سوم گرفتار آن هستند. دنیای مالیخولیایی اینان نشأت گرفته از عقده حقارتی است که در ضمیر ناخودآگاه برخی سرخورده از قرنها حقارت استعمارگران ، چون غده ای بدخیم جا خوش کرده است. این دیکتاتور کوچک با امر مرشد و مرادش خامنه ای جلاد،همواره با تهمت پراکنی، دروغ پردازی و پرده دریهای غیراخلاقی علیه منتقدان و معترضان و ایجاد رخوت برای رسانه ها و زندان و داغ و درفش و شکنجه برای فعالان سیاسی ، دگر اندیشان , وکیلان و روزنامه نگاران، به جنایات ننگین خود ادامه می دهد.
 برای نجات جان مبارزین سیاسی دربند، مبارزه متحدانه ضروری است. دلخوش کردن به تهدید ها و تحریمهای پوچ وتو خالی آمریکا و غرب ، تنها زمان و فرصت را از توده های مبارز می رباید. دل بستن به نتیجه مذاکرات بی پایان هسته ای ، تحریمهای اقتصادی غرب ، دادگاه ترور حریری در لبنان ، خشم مردم از بیکاری و تورم ، بحران افغانستان و عراق و سناریو ترور در داخل و خارج همه و همه زمانی است که رژیم کودتا برای سرکوب بیشتر در ایران و ذخیره قدرت و توانایی در برابر ابر قدرتها و تاراج اموال و سرمایه های ملی مردم ستمدیده ایران نیاز دارد.
 این رژیم سرتا پا جنایت آخوندی فقط در پرتو وحدت ملی و همدلی تمام اقشار و طبقات و اقوام وادیان تحت ستم و مبارزه مشترک و سرتاسری تمام نهاد ها واحزاب و گروهها و شخصیت های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و هنری ، از اریکه قدرت به زیر کشیده خواهد شد. زمانی که سرکوب و اعدام وشکنجه و ایجاد فضای رعب و وحشت ، به محوراصلی سیاست جمهوری اسلامی تبدیل شده است و هرصدای مخالفی را درداخل کشور در نطفه خفه می سازند، مبارزات نیروهای سیاسی و حقوق بشری در خارج از کشوربرای جلب توجه افکارعمومی جهان در مورد جنایات فاشیسم حاکم برایران و رساندن فریاد حق طلبانه مردم ایران و ندای مظلومیت زندانیان سیاسی به گوش جهانیان ،باید دوچندان گردد .
هم وطن باید برخیزیم و با ریشه این ظلم سی و دوساله آخوندی ، دست و پنجه نرم کنیم . باید متحد شویم و کدورتهای دیرینه ایدئولوژیکی را یکبار برای همیشه به زباله دان تاریخ بسپاریم و فریاد آزادیخواهی یاران در بندمان را به گوش جهانیان برسانیم. باید که متحد شویم .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar