tisdag 27 december 2011

نرود میخ آهنین بر سنگ

اگر افراد عادی جامعه در کلنی بشری ، دچار ساده انگاری بشوند ؟ جای حیرت نمودن نیست. اما چنانچه این امر که دولتمردان کشورهای بزرگ و صاحب نام گیتی ، در ارتباط با عملکردهای سران رژیم مستبد آخوندی به ساده اندیشی بپردازند تعجب برانگیز است !از آن بدتر اینکه تعدادی از هم میهنانی که دستی در امور سیاسی دارند و گاهی به تفسیر و تحلیل مسائل سیاسی روز می پردازند ؛ فریب بخورند و از شنیدن اخباری عوامفریبانه دستخوش یک شادمانی کاذب بشوند اعجاب انگیز خواهد بود !
انتشار خبر جدید مبنی بر مورد تحریم قرار گرفتن 29 نفر از مسؤلان حکومت اسلامی از سوی اتحادیه اروپا ، یک بار دیگر در میان بسیاری از مردم جهان ، شوق و شوری ایجاد نمود و آنها را در این اندیشه فرو برد که : " به به ، کار حضرات تمام است. " !! روز دو شنبه دهم اکتبر 2011 ، اتحادیه اروپا باری دیگر به دلیل نقض مستمر حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی در ایران ، تحریمهای خودشان را علیه بیست و نه نفر از این جانیان مسلمان نما گسترش دادند و در موارد زیادی بیش از گذشته ، رژیم آخوندی را تحریم نمودند. با تصمیم جدید از سوی این اتحادیه ، سرمایه های این افراد مسدود و سفرهایشان به کشورهای عضو ممنوع گردید . وزیر امور خارجه بریتانیا هم ، پرونده نقض حقوق بشر توسط حاکمیت اسلامی در ایران را ، یک پرونده مخوف قلمداد کرد.خوش باورانی از اهالی سیاست نیز ، پس از دریافت این خبر ، چنان ذوق زده شدند که بلافاصله در رسانه ها و سایت های خبری خودشان ، با تبسم و حالتی رضایت بخش از این تصمیم اتحادیه اروپا ، این خبر مسرت آمیز را به سمع و نظر دیگران رساندند ! آیا میخ با تمام آهنین بودنش در سنگ فرو می رود؟ و یا آیا بهتر نیست که این اتحادیه محترم ، به جای سر کار گذاشتن مردم ستمدیده ایران و ملل سایر نقاط جهان ، خودشان در این مورد " ز تعارف کم کنند و بر مبلغ بیفزایند " ؟! آیا نمی توانند با ادامه ندادن به روابط پنهانی تجاری خودشان با رژیم سفاک اسلامی ، دایره انزوای آنها را در دنیا تنگ تر کنند و اینگونه ایشان را ناگزیر بسازند که دست از انجام دادن اعمال وحشیانه اعدامهای انسانهای بی گناه بردارند؟ اعضای این اتحادیه ، با گرفتن ژست سیاسی تحریم علیه جمهوری اسلامی ، معاملات پنهانی خودشان با این رژیم را ، از دید و توجه دیگران می پوشانند ؛ و با ساختن دیوار موهوم تحریمها در مقابل جمهوری اسلامی ، به استتار عملکردها و روابط گسترده خود با آنها می پردازند! نه فقط کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، حتی کشورهای ایالات متحده امریکا و بعضی از شرکتهای تجاری اسرائیلی هم ، با کارگزاران جمهوری اسلامی داد و ستدهای مخفیانه بازرگانی دارند . مشکل این نیست که اینها خودشان هم مانند دولتمردان و حاکمیت رژیم اسلامی دروغگو و شیاد تشریف دارند .
بلکه مشکل اینجاست که اینها با ظاهر سازی های سیاسی ، در حال فریب دادن مردم دنیا ، به ویژه ملت شریف ایران هستند ! طبیعی است که هر کسی یا هر گروهی و یا هر کشوری ، ابتدا فقط به منافع خودشان بیندیشند؛ اما به هیچوجه طبیعی نیست که عده ای سودجو، با ارائه نمایشات سیاسی در صحنه های بین المللی ، و با عزم فریب دادن مردم دنیا به ویژه ایرانیان ، به شعور ملت ما اهانت بکنند و نامش را هم دفاع از حقوق بشری ملت ایران بگذارند ! دردناک تراز آن هم ، موضوع خودفریب دادن بعضی هاست ؛ این که برخی از هموطنان ما ، بخصوص در برون مرزهای میهنمان ، خودشان را بفریبند و از تحریم شدن 29 نفر از ایادی رژیم جنایتکار اسلامی شادمان بشوند و خوشحالی بکنند ؛ سپس ناخواسته میکروفون فریبکاران هر دو سوی قضیه بشوند می باشد !در بحبوحه ی شورش موسوم به انقلاب اسلامی ، به هر کجا که گذرمان می افتاد ؛ از فروشگاههای خیابانها گرفته ، تا درون تاکسی های کشور، مردم نادانی بودند که از خمینی جلاد ، که می آمد تا روزگارشان را سیاه بکند ؛ با احترام سخن می گفتند .
روزی مرد مسن جهاندیده ای ، به خانمی از اهالی محل ، که تا دیروز با بیکینی در سواحل زیبای شمال کشورجولان می داد ؛ و با بروز تب انقلاب سیاه اسلامی در میان مردم ، حجاب گذاشته و از این چادرهای مشکی عربی ، که طراحان ابن الوقت رژیم ، آستین هم به آن افزوده بودند برای پوشش خودش استفاده می کرد ؛ در باب محسنات امامش داد سخن می داد گفت : " خانم آیا این آقا جیب و دهان دارد؟ " زن با تعجب و البته کمی هم عصبانی به آن مرد پاسخ داد: " معلومه حاج آقا ، امام خمینی هم مثل بقیه دهان دارد.
" آنگاه آن مرد دانا ، پوزخندی زد و گفت : " هر موجودی که دهان داشته باشد، غیر از منافع خودش به هیچ مورد دیگری نمی اندیشد، مخصوصا ایشان که جیب به این بزرگی هم دارد ! " مصداق این سخن ، کشورهائی هستند که بر مردم میهن ما دل می سوزانند ؛ اینها اگر راست می گویند ابتدا روابط پنهانی خودشان با آخوندهای اشغالگر را قطع بکنند ؛ بعد ادعای دوستی با ملت ایران را داشته باشند . تا بلکه از ایشان پذیرفته بشود !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar