torsdag 15 december 2011

ای رهبر فرزانه نوبـت تـو هم مـیرسـد


بیگمان در حکومتهای استبدادی و دستان به خون آغشته ای همچون جمهوری اسلامی ایران همانگونه که رهبر آن خمینی از دروغ استفاده بهینه ای جهت رسیدن به اهدافش میکرد ملایان دست پروردهٔ  او نیز بکرات از این به اصطلاح تقیه بسیار بهره میبرند. خط فقر حاکم بر ایران گواه دروغ پردازیهای این جنایتکاران حاکم بر ایران است . جمهوری اسلامی همیشه در حال پاک کردن صورت مسالهٔ فقر است ، چه در گذشته و چه حال. بگذارید یک نمونه را ضمیمه گفتارم کنم تا شبهه ای ایجاد نشود.
 آیا خط فقر هم سرنوشتی مشابه میزان حساب صندوق ذخیرهٔ ارزی را تجربه میکند؟ و دولتمردان اغلب شکنجه گران سابق ، این رقم را در نهانخانه نگاه میدارند؟ به همین دلیل از سخنان یکی از نمایندگان مناطق محروم بهره میجویم. حسین علی شهریاری نمایندهٔ سیستان در مجلس میگوید: صف طویل سیستانیها برای کمیتهٔ امدادی شدن گواه فقر است. تعیین خط فقر مشکل است. دولت چپاولگر خامنه ای و دست نشاندگانشان این گفته خبرگزاریها مبنی بر تعیین خط فقر ۷۰۰ هزار تومان تعریف شده را قبول ندارد. داریوش قنبری ، نمایندهٔ ایلام میگوید: در استان ایلام فقر بیداد میکند.این جمله تمام آن چیزی است که باید در خصوص حوزهٔ انتخابی خودم عنوان کنم.
بله هموطن به اجبار چپاول شدهٔ من در سوئیس یا هر نقط دیگر دنیا که این مطلب را می خوانی ، اینها مشتی نمونهٔ خروار است. در این سی و اندی سال میزان چپاول غارتگران جمهوری اسلامی چنان کشور را با نابودی سرمایه های ملی و منابع فراوان انسانی و طبیعی و مادی متعلق به یک ملت و نسلهای بعد از آن روبرو کرده که دیگر نشستن و نظاره کردن و سپردن کار به دیگری جایز نیست و نباید تحمل نمود.
چنان فشاری بر نیازمندان جامعه که در اکثریت هستند وارد شده و میشود که بگفتهٔ نمایندهٔ استان ایلام از هر هزار نفر در این استان یک نفر خودکشی میکند که آمار بسیار بالایی در کشور محسوب میشود. خودسوزی نیز در این استان رواج دارد که پیامد مشکلات اقتصادی در کشور بحساب می آید. احمدی نژاد این مردک دلقک در سفرهای استانی در ایلام گفته بود که هشت کارخانه در این استان به زودی بهره برداری میشود که هیچ کدام عملی نشد. پس اگر این دروغ نیست ، پس چیست؟ یا گفته بود به زودی در این استان ۵ سد ایجاد میکنیم که مطلقاّ عملی نشد.زیرا در صورت احداث این ۵ سد اراضی زیادی که اینک  بازدهی ندارد بزیر کشت میرفت که باعث ایجاد کار میگردید. پس اگر این دروغ نیست ، پس چیست؟
در یک سوال فقهی که از علی خامنه ای در مورد پناهنده شدن به کشورهای دیگر که از جور و ظلم و ستم دستگاههای شکنجه گردولت احمدی نژاد صورت میگیرد شده بود که اخبار آن به تازگی از رادیو ندای مقاومت پخش گردید و اکثراً شنیدید ، ملا خامنه ای در جواب گفته بود : اگر پناهجویی برای رسیدن به هدفش جهت اخذ ویزای پناهندگی از دروغ استفاده کند خطا کرده و مرتکب جرم گردیده.در اینجا باید گفت مردک دجال ، مرغ پخته در دیگ هم صدایش درآمد از این همه دروغ پردازی. تا به کی شارلاتان بازی و رویایی فکر کردن؟ یعنی مردم ما حتما در کله پاچه فروشیها به جای استفاده از مغز گوسفند از مغز حیوان باربری استفاده میکنند و نمیفهمند!؟ یعنی آنها که از چنگال خون آلود شما فرار کرده و به غربت تن میدهند و پناهنده میشوند به دروغ میگویند که دولت ایران سنگسار میکند ؟ اعدام میکند ؟ شکنجه میدهد ؟ تجاوز میکند ؟ و تمام منطقه را نا امن کرده ؟ ثروت کشور را در اقصی نقاط دنیا به تروریستها ارزانی داشته ؟ اتباع دیگر کشورها را به بهانهٔ جاسوس بودن میگیرد تا معامله نماید ؟ و مادران زیادی در وطن چشم انتظار دیدن دوباره فرزندانشان کرده ؟ که معلوم نیست چگونه دستگیر شده و به کجا برده شده اند ؟ اینها همه دروغ است !؟ پس حتما راست دروغ است و دروغ راست است و ما تا کنون اشتباه می پنداشتیم که باید گفت خر خودتان هستید.ای خامنه ای جلاد ، این ابیات به تو بر میگردد :
جمشید که در آن قصر جام گرفت       آهو بچه کرد و آرام گرفت
بهرام که گور میگرفتی همه عمر        دیدی که چگونه گور بهرام گرفت !؟
نوبت تو هم میرسد. چون هر که را چندی نوبت اوست. به خاطر نادانی و جهالت تو  ای رهبر فرزانه و اطرافیان جیره خوارت کشور در آستانه جنگ دهشتناکی قرار گرفته. شما ملایان حتی چند صباحی اگر در مقابل حملات آمریکا و متحدانش تاب بیاورید در خاتمه همانند صدام حسین باید بدنبال فاضلابی برای پنهان شدن باشید و البته کشور ویران شده ای با هزاران آواره بر جای بگذارید.به هر روی ، مردم ما بجز سرنگونی جمهوری اسلامی چیز دیگری در سر نمی پرورانند. امید است جنگ پایان کار جمهوری اسلامی نباشد و این توده های مردم باشند تا ضمن به زیر کشیدن این جنایتکاران ، ایشان را بدست عدالت بسپارند. در خاتمه حتما همه میدانیم یا اینکه نمیدانیم که حتی علی ابن ابی طالب امام اول شیعیان میگفت : جهل و نادانی بزرگترین دشمن انسان است. آرزو میکنم روزی فرا رسد که هیچ نا آگاهی و هیچ جاهلی همانند آنهایی که از جمهوری اسلامی ایران حمایت میکنند و باعث سرپا ماندن این حکومت جبار و ستمگر در ایران میشوند وجود نداشته باشد.
هر چند که قفل بی کلید است      هر چند کناره ناپدید است
هر چند عذاب ما شدید است       در نومیدی بسی امید است
پایان شب سیه سپید است
نابود باد جمهوری اسلامی ایران

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar