tisdag 25 september 2012

هواپیما پرید/ لیست مشعشع همراهان در آخرین سفر نیویورک: از ملک زاده تا الهام و فقیه و.. وبلاگنویس هتاک!


 اسفندیار رحیم مشایی، محمد شریف ملک‌زاده، حمید بقایی، غلامحسین الهام، فقیه، لطف‌الله فروزنده، مجتبی ثمره هاشمی‌، علی نیکزاد و علی‌اکبر صالحی از جمله همراهان رئیس‌جمهور در این سفر هستند.
محمود احمدی‌نژاد لحظاتی قبل فرودگاه مهرآباد را به مقصد نیویورک ترک کرد.
به گزارش نسیم، اسفندیار رحیم مشایی، محمد شریف ملک‌زاده، حمید بقایی، غلامحسین الهام، فقیه، لطف‌الله فروزنده، مجتبی ثمره هاشمی‌، علی نیکزاد و علی‌اکبر صالحی از جمله همراهان رئیس‌جمهور در این سفر هستند.
رسیدگی قضایی پرونده ملک زاده، مدتی بعد از زندان و آزادی  وی، با عفو در مرحله بازپرسی متوقف شد. الهام، مسوول دفتر احمدی نژاد در دولت نهم و سخنگوی این دولت که به جبهه پایداری پیوسته بود، مجددا به دامان احمدی نژاد بازگشته است.
علاوه بر اینها، ‘حسین قدیانی’، وبلاگنویس حامی احمدی نژاد و نویسنده کیهان و وطن امروز که به دلیل اهانت به رییس دستگاه قضایی بازداشت شده بود، به عنوان سفرنامه‌نویس در هیأت همراه رئیس‌جمهور به سازمان ملل حضور می‌یابد.

رئیس‌جمهور در آستانه عزیمت به نیویورک در فرودگاه مهرآباد گفت: این سفر به منظور تشریح مواضع ملت ایران درباره مسائل مهم بین‌المللی و تبیین کارهایی که باید برای عبور از شرایط نامناسب فعلی انجام شود، صورت می‌گیرد.
محمود احمدی‌نژاد که در جمع خبرنگاران سخن میگفت خاطرنشان کرد: بدون نقش آفرینی و تاثیر گذاری بر عرصه بین المللی نمی توان حقوق یک ملت را بطور کامل استیفغا و منافع آن را تامین کرد.
این سفر که ظاهرا نهمین سفر احمدی نژاد به نیویورک است، آخرین سفر وی در دوره ریاست جمهوری به شمار می رود
در این حال سایت مشرق نوشت: پس از آن که دکتر احمدی نژاد اعلام کرد به عنوان رئیس جمهور برای آخرین بار به نیویورک سفر می کنم، برخی حامیان وی در محافل و جلسات مختلف می گویند سفر بعدی دکتر احمدی نژاد به نیویورک به عنوان دبیر کل سازمان ملل خواهد بود!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar