tisdag 25 september 2012

سعید قاسمی از فعالان سیاسی‌ـ‌فرهنگی حزب‌الله: بازگشت مهدی هاشمی پروژه‌ای انتخاباتی است


 سعید قاسمی از فعالان سیاسی‌ـ‌فرهنگی حزب‌الله بازگشت مهدی هاشمی به تهران و بازداشت فائزه هاشمی را «پروژه‌ای مربوط به انتخابات» سال آینده ریاست جمهوری دانست.
آقای قاسمی روز دوشنبه (سوم مهر) در سایت «رجا‌نیوز» نوشته است: «بازگشت فتنه {مهدی هاشمی} به تهران را می‌بایست به معنای کلید خوردن پروژه جدیدی تلقی کرد که هدفش انتخابات سال آینده و تطهیر فتنه‌گران است.»
وی به طور تلویحی نوشته قوه قضائیه در جریان بازداشت فرزندان هاشمی رفسنجانی «رکب» خورده٬ اما او نمی‌خواهد به خود بباوراند که این قوه «ناخواسته و ناغافل در پازل دشمن و فتنه جدید بازی» کرده است.
قاسمی در ادامه یادداشت خود این «پروژه» را در ادامه «پروژه‌های گرانی‌های ساختگی»٬ «ناکارآمد نشان دادن نظام» و «تلاش برای برقراری رابطه با آمریکا» توصیف کرده است.
این فعال سیاسی‌ـ‌فرهنگی حزب‌الله همچنین اعلام کرده از بازداشت فائزه هاشمی به قدری «خوشحال» شده که می‌خواسته به وعده‌اش مبنی بر تراشیدن ریش خود عمل کند.
وی افزوده در طول عمرش تنها یک‌بار آن‌هم به خاطر جراحی گلو٬ ریش خود را از دست داده که به خاطر همین مسئله نیز «دعوایی دیدنی» به راه انداخته است.
قاسمی که پیش‌تر گفته بود در صورت بازداشت فائزه هاشمی٬ ریش خود را خواهد تراشید٬ در این یادداشت اعلام نکرده در ‌‌نهایت به وعده خود عمل خواهد کرد یا نه؟
سعید قاسمی در بخش‌هایی دیگر از یادداشت خود از اقدام سعید تاجیک در فخاشی به فائزه هاشمی دفاع کرده و نوشته است: «اگر من نیز جای آن برادر می‌بودم، ممکن بود من هم کنترل خود را از دست داده و ناخواسته اقدامی تند‌تر انجام دهم.»
سعید تاجیک هم روز گذشته به خاطر فحاشی به فائزه هاشمی بازداشت و برای گذراندن دوران محکومیتش راهی زندان شده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar