tisdag 25 september 2012

هاشمی در حصر است


قرار بود امروز به دعوت شخص رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع رزمندگان دفاع مقدس در محل مجمع صحبت کنم، اما تماس گرفتند و گفتند: “شما و دوستانتان به مجمع نیایید!”
ظاهراً هاشمی اختیار ملاقات های خود را در مجمع ندارد و ومصلحت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را دیگران تشخیص می دهند!
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ عذر مرا از عدم حضور بپذیرید، راه را بسته اند…!
اما این بسیجی خیبر آماده است تا به دوستان جبهه با شما در جماران ملاقات کند و یا شما را به سرای اهل قلم دعوت نماید، آنجا دیگر شما در حصر نیروهای امنیتی نیستید و ما هم احساسی بهتر داریم.
این بهتر است، هر چه به مردم نزدیکتر باشید، نفس های آنها را بهتر حس می کنید، اصلاً بیایید چون امام در بهشت زهرا بر مزار فرماندهان شهیدمان دیدار داشته باشیم، من می خواهم فریادی خیبری زنم، دیوارهای کاخ مرمر، با این صدا ها آشنا نیست.
جناب هاشمی؛ والله که دیگر پا در کاخ مرمر نخواهم گذاشت، اگر خواستیم شما را ببینیم، در جماران یا بهشت زهرا و یا سرای اهل قلم به دیدارتان می آییم، ما در مجمع شما را در حصر نیروهای امنیتی می بینیم، وقتی بر خلاف دستور و نظر شما و در برابر چشمان شما تریبون را به دیوار می چسبانند، دیگر چه انتظاری دارید، ما تحمل این همه حقارت را نداریم، اگر حرمت شما نبود، می دیدید که ما رزمندگان چگونه آنها را به دیوار می چسباندیم. تحمل و صبر شما را هیچ کس ندارد، بر این صبر و تحمل آفرین می گویم.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar