söndag 23 september 2012

احکام حبس سه فعال رسانه‌ای حزب‌الله صادر شد


 رسانه‌های محافظه‌کار از صدور احکام حبس سه فعال حزب‌الله از سوی قوه قضائیه خبر دادند.
خبرگزاری مهر روز شنبه (اول مهر) به نقل از علی اصغر حسینی٬ وکیل اسفندیار رحیم‌مشایی نوشته رضا گلپور و مدیر مسئول سایت «عماریون» هر یک به ۹۱ روز حبس و ۲۵۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم شده‌اند.
آقای حسینی افزوده این دو نفر در رابطه با سه اتهامی که متوجه آن‌ها شده به تحمل این مجازات محکوم شده‌اند٬ «اما به نظر ما {رحیم‌مشایی و وکیلش} میزان مجازات کافی نیست.»
اسفندیار رحیم‌مشایی از رضا گلپور و سایت «عماریون» به خاطر انتشار مطالبی علیه خود و خانواده‌اش به قوه قضائیه شکایت کرده بود که پس از رسیدگی به این شکایت٬ احکام این پرونده صادر شده است.
سجاد نوروزی٬ مدیر مسئول سایت «فردا» دیگر فعال رسانه‌ای حزب‌الله است که با شکایت علی اکبر جوانفکر مسئول روزنامه ایران به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شده است.
این محکومیت به خاطر درج خبری با عنوان «در روزنامه دولت چه می‌گذرد» صادر شده است.
به نظر می‌رسد قوه قضائیه پس از حدود دو سال حملات گسترده به تیم احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی که از وی با عنوان رهبر «جریان انحرافی» نام برده می‌شود٬ تصمیم به برخورد با برخی از این مهاجمان گرفته‌اند.
رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد طی این دو سال بار‌ها از سکوت قوه قضائیه در برخورد با مهاجمان به رئیس دولت دهم و نزدیکانش انتقاد‌ کرده بودند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar