fredag 21 september 2012

مصباح یزدی در جلسه اخلاق بیت علی خامنه‌ای: بعضی از انسان‌ها از کِرم توالت هم بد‌تر هستند


محمدتقی مصباح یزدی٬ رئیس موسسه آموزشی‌ و پژوهشی «امام خمینی» در جلسه درس اخلاق «بیت» علی خامنه‌ای گفته که «بعضی از انسان‌ها از کِرم توالت بد‌تر هستند.»
به گزارش «خبرگزاری دانشجو» آقای مصباح یزدی شامگاه چهارشنبه (۲۹ شهریور) این مطلب را براساس آیات «قرآن کریم» بیان کرده است.
وی گفته است: «افرادی که آگاهانه مسیر کفر را انتخاب کرده‌اند، ارزش اینکه کرامت انسانی نصیب آنان شود را نخواهند داشت.»
مصباح یزدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرده که «شرق و غرب، این مکتب و آن مکتب، عامه مردم و توده مردم، پلورالیسم و سکولاریسم ارزشی ندارند.»
محمدتقی مصباح یزدی یکی از مشهور‌ترین روحانیون جمهوری اسلامی است که برای مردم نقشی در مشروعیت بخشی به ولایت فقیه و حاکم اسلامی قائل نیست.
این روحانی محافظه‌کار سال‌هاست تعاریف و تمجید‌های غیر واقع‌بینانه از رهبر جمهوری اسلامی و عملکرد وی می‌کند و چندی پیش نیز گفته بود روح روح‌الله خمینی در کالبد علی خامنه‌ای حلول کرده است.
بسیاری از روحانیون هوادار خامنه‌ای که مصباح یزدی یکی از آن‌ها به‌شمار می‌رود از وی با عنوان «نایب بر حق امام زمان» یاد می‌کنند.
علی خامنه‌ای اواخر سال ۱۳۸۹ هم در دیدار با محمدتقی مصباح یزدی در قم گفته بود خداوند نگذاشته که وی در دوره رهبری‌اش «اشتباه» کند.
این دسته از اظهارات اغراق‌آمیز در حمایت از خامنه‌ای از زمان آغاز اعتراض‌ها به نحوه عملکرد وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و تاکید بر «صحت نتیجه» انتخابات افزایش یافته است.
در این مدت نزدیکان به خامنه‌ای تعاریف و تمجید‌های خلاف واقع بسیاری از وی کرده‌اند که با سکوت رهبر جمهوری اسلامی همراه بوده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar