torsdag 2 augusti 2012

مردم جواب هاشمی را میدهند/مساله سری جانشینی رهبری: مسئله جانشینی رهبری یک بحث فوق سری است که فقط در مجلس خبرگان مطرح است. کمیسیون سری دارد.

به گزارش سرویس سیاسی رویداد، چند صباحی است که رسانه های نزدیک به هاشمی رفسنجانی با بهانه های مختلف سعی میکنند تا ابعادی از اطلاعات درونی نظام و یا شبه اطلاعاتی کاذب در خصوص مسائل مهم کشور من جمله مباحث مربوط با رهبری را منتشر کنند.
این اقدامات عموما به مثابه توسل جویی به هر ابزار و وسیله ای است که میتواند از غرق شدن این گفتمان لااقل برای مدت کوتاهی هم که شده است ، جلوگیری کند.
یکی از سوژه های تازه این بنگاهها طرح مباحث مربوط به تعیین جانشینی رهبر انقلاب و همچنین هم عرض با این وسوسه ها بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه است ، تریبونی که مردم دیگر حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر آنرا بر نمی تابند ، البته این ادعایی است که محمد هاشمی نیز بنوعی بر آن صحه گذاشته و گفته است بخاطر هراس از توهین ها هاشمی به نماز جمعه نمیرود.
آیت الله ممدوحی، عضو جامعه مدرسین قم در همین رابطه در گفتگویی با خبرنگار رویداد عنوان کرد: مسئله جانشینی رهبری یک بحث فوق سری است که فقط در مجلس خبرگان مطرح است. کمیسیون سری دارد. این موضوع اصلا و به هیچ عنوان نباید مطرح و رسانه ای شود. به حمدلله مقام معظم رهبری حی و حاضر هستند و نیازی به جانشین نیست.
وی همچنین در خصوص مسئله جانشینی آقای منتظری به جای امام(ره) تأکید کرد: خود امام(ره) بارها مطرح کرده اند که منتظری قائم مقام من نیست و من جانشینی ندارم. اصلا این قضایا نباید علنی و رسانه ای شود. هر کس هم قصد چنین کاری را دارد، قصد تشویش اذهان عمومی را دارد. این آقایانی که این مباحث را مطرح می کنند کورخوانده اند. آنها بویی از سیاست نبرده اند و فقط گرفتار خود و خواسته هایشان شده اند.
آیت الله ممدوحی همچنین در خصوص بازگشت مجدد هاشمی رفسنجانی به تریبون نماز جمعه گفت: من می گویم اگر این افراد راه به تریبون نمازجمعه هم پیدا کنند و بیایند و سخنرانی کنند، همانجا جواب قاطعی از خود مردم حاضر در نمازجمعه خواهند گرفت.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar