torsdag 23 augusti 2012

باهنر: احمدی‌نژاد از نفرین رحیم‌مشایی می‌ترسد

 محمدرضا باهنر٬ نایب رییس مجلس می‌گوید محمود احمدی‌نژاد به اسفندیار رحیم مشایی اعتقاد دارد و از نفرین او می‌ترسد. وی در بخش دیگری از گفته‌های خود به دخالت‌های علی خامنه‌ای در مجلس اشاره کرده است.
محمدرضا باهنر٬ نایب رییس مجلس در گفتگو با روزنامه اعتماد پیرامون شخصیت احمدی‌نژاد و رابطه‌ی وی با رحیم مشایی چنین گفته است: «من خودم معتقدم آقای احمدی‌نژاد به مشایی اعتقاد دارد، بدهی سیاسی به او ندارد. احمدی‌نژاد آدمی نیست که به غیر از خدا از کسی دیگر بترسد، بنابراین اگر رعایت حال مشایی را می‌کند به او اعتقاد دارد و از نفرین او می‌ترسد.»
باهنر افزوده است: «حرف‌های مشایی برای احمدی‌نژاد مهم است، فکر می‌کند مشایی بهتر از خودش می‌فهمد.»
نایب رییس مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع دخالت‌های آیت‌الله خامنه‌ای در مجلس پرداخته و گفته است که «نظر کارشناسی مقام معظم رهبری حتما از نظر کارشناسی رییس مجلس و بسیاری افراد دیگر مهم‌تر است.»
وی در این خصوص گفته است: «من بعد از انتخابات گفتم این وزرایی که من می‌بینم پنج شش نفر آنها رای نمی‌آورند چون نبض مجلس دست ماست، نگفتم آنها را می‌اندازیم.. دو روز بعد آقا فرمودند که خیلی از وزرا را نیندازید..»
آقای باهنر در بخش دیگری از سخنان خود هم تلویحا تقلب در انتخابات مجلس نهم را تائید کرده و در این خصوص گفته است که در این دوره از انتخابات به رده بیست و پنجم «هل» داده شد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar