onsdag 29 augusti 2012

«شبکه ایران» خبر داد: هنرمندان بازیگر «قلاده‌های طلا» را اخراج کردند

 «شبکه ایران» از اخراج بازیگر اصلی فیلم «قلاده‌های طلا» از جمع هنرمندان و بازیگرانی خبر داد که برای جمع‌آوری کمک به مردم آسیب دیده از زمین‌لرزه آذربایجان در تهران گرد هم آمده بودند.
این سایت وابسته به موسسه ایران روز چهارشنبه (هشتم شهریور) نوشته است علیرام نورایی٬ بازیگر اصلی فیلم «قلاده‌های طلا» از سوی یک کارگردان و چند بازیگر سینما از این گردهمایی اخراج شده است.
آقای نورایی به این سایت محافظه‌کار گفته که با اخراج از این گردهمایی «سکه یک پول» شده و از برخورد‌های صورت گرفته «دلش شکسته» است.
نورایی همچنین افزوده است پس از بازی در فیلم «قلاده‌های طلا» به وی پیشنهاد‌ بازی نمی‌شود که به اعتقاد او ناشی از «باندبازی» در سینمای ایران است.
علیرام نورانی یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم جنجالی «قلاده‌های طلا» است که به سفارش نهاد‌های امنیتی و نظامی و با موضوع حوادث سال ۱۳۸۸ ساخته شده است.
در این فیلم تلاش شده تا اعتراض‌های مردمی به نتیجه انتخابات سال ۸۸ اعتراضی برنامه‌ریزی شده از سوی «دشمنان» جمهوری اسلامی نشان داده شد.
این فیلم همچنین با جعل٬ تحریف و وارونه‌نمایی واقعیت‌های حوادث سال ۸۸ تلاش کرده نقش نیرو‌های بسیج٬ پلیس و گارد ویژه در کشتن ده‌ها معترض به نتیجه انتخابات را انکار کند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar