måndag 20 augusti 2012

استمداد ملکه انگلستان از خامنه‌ای برای تسخیر سفارت اکوادور

به دنبال تجربه موفقیت آمیز تبادل زوّار بین ایران و سوریه برای مهار بحران‌های داخلی‌ دو کشور، ملکه انگلستان نیز تقاضای مشابهی از ایران کرده اما به جای زائر تقاضای دانشجو نموده است؛ در بخشی از این تقاضا آمده است: خامنه‌ای‌ مثل بچه خود من است من او را از بچگی‌ بزرگ کرده‌ام واکنون جايش در بغلم خالي‌است، الهي دورش بگردم «آي ميسد يو خامنه اي». امیدوارم فرزند دلبندم سيد علي در این لحظات سخت، دل مادر پیر خود را نشکسته و در اعزام دانشجویان مومن و متعهد ومتخصص تعجیل فرماید تا بتوانیم هر چه زودتر کار سفارت اکوادور رایک‌سره کرده و دل امام زمان را شاد کنیم انشاالله …
سخنگوی وزارت امور خارجه انگلستان قبل از اعطای پناهندگی دولت اکوادور به جولیو آسانژ بنیان‌گذار ویکی‌لیکس که در سفارت اکوادور پناه گرفته است گفته بود که پلیس انگلستان می‌تواند با استناد به قانون مصوبه ۲۵ سال قبل! برای دستگیری آسانژ وارد سفارت اکوادور شود. اکوادور هم در پاسخ به هل من مبارز طلبیدن دولت فخیمه انگلستان بلافاصله به آسانژ پناهندگی سیاسی اعطا کرد و اينک بقیه ماجرا.
از انگلستان خبر می‌رسد، دانشجویان پیرو خط ملکه، همان‌هایی که به آنها در ایران دانشجویان پیرو خط امام می‌گویند خود را آماده بالا رفتن از دیوار سفارت اکوادور می کنند. از قضا همه این دانشجویان جزو دانشجویان دانشکده پلیس مخفی‌ و اسکاتلند یارد انگلستان هستند که ما در ایران به آنها لباس شخصی‌ می‌گوییم.
قرار است پس از اشغال سفارت اکوادور در لندن، ملت همیشه در صحنه انگلیس در سراسر کشور طوری به خیابان‌ها بیایند که ما در ایران به آن «خود جوش» می‌گوییم. در این ببخشید …آن تظاهرات خود جوش، غریو فریاد «دانشجوی پیرو خط ملکه افشا کن افشا کن» آسمان انگلستان را در خواهد نورديد.
در اين رابطه دولت انگلستان طي اطلاعیه‌ای‌ اعلام کرده است که مطابق قوانین قبل از قرون وسطي، اجازه دارد مصونیت دیپلماتیک سفارت اکوادور را لغو کند، مردم و دانشجویان پیرو خط ملکه بتوانند با اطمینان خاطر و به شکل کاملا قانونی‌ از دیوار مردم بالا رفته و پدر پدر سوخته عوامل ضّد استکبار جهانی‌! همان چیزی که به آن در ایران، استکبار جهانی‌ گفته مي‌شود را در بیاورند.
این قانون ماقبل تاریخ و استناد به آن در انگلستان شبیه همان قانون اقدامات تامینی برای پیش‌گیری از جرم خودمان است که در ایران باستان، زمانی‌ که امپراطوری ایران در جنگ با امپراطوری یونان بود تصویب شد تا به واسطه آن از وقوع جرم و جنايت جلوگیری شود که این‌روزها نيز با استناد به آن از وقوع جرم پیش‌گیری ويا به‌عبارتي قصاص قبل از جنایت می‌شود.
البته استکبار جهانی‌ سعی‌ دارد تاریخ مصوبه قانون مکشوفه در انگلستان را فقط ۲۵ سال اعلام نماید اما نمايندگان بيت رهبري و کارشناسان تحقيقات و فن‌آوري حوزه‌هاي علمیه و علمای اعلام نجف، قم و کربلا که برای بررسی سند به لندن اعزام شده‌اند، به همراه کارشناسان انگلیسی‌ در بررسی‌های مقدماتی خود تخمین زده‌اند قدمت این سند به دوران قرون وسطي بر می‌گردد.
پس از مبادله موفقیت آمیز زوّار بین ایران و سوریه برای مهار بحران‌های داخلی‌ دو کشور، اینک مبادله دانشجو بین ایران و انگلستان در دستور کار این کشورها قرار گرفته است، در همین راستا و در تداوم بالا رفتن قانونی‌ از دیوار مردم، مجالس دو کشور ایران و انگلستان در حال تشکیل جلسه مشترکی هستند تا بتوانند در این باره به تبادل اطلاعات و تجربه بپردازند خبرهاي اوليه حاکي از اين است که قرار شده جهت آموزش دانشجویان پیرو خط ملکه، تعدادی دانشجوی پیرو خط امام و لباس شخصی و عوامل خود سر برای آموزش نحوه قلاب گرفتن و بستن چشم و زدن دستبند قپانی و مسائل مرتبط دیگر همچون کشف اسناد و مدارکی که اصلاوجود خارجی‌ ندارند به انگلستان اعزام شوند.
با کشف قانون اشغال سفارت خانه‌ها در انگلستان که در پی‌ کوشش‌های باستان شناسان انگلیسی‌ صورت پذیرفت، وزارت امور خارجه ایران و سازمان میراث فرهنگی‌ جمهوری اسلامی نيز در بیانیه مشترکی ضمن تبریک این کشف بزرگ خدمت ملت کبیر بریتانیا و ملکه آن کشور فخیمه و محضر حضرت بقیه الله اعلام کردند به دلیل آنکه جمهوری اسلامی و دولت فخیمه انگلستان پیمان نامه دفاع اشغال سفارت خانه‌های بیگانگان را با همدیگر امضا کرده‌اند لذا قوانین انگلستان در این رابطه در ایران هم قابل اجرا می‌باشد و بالعکس، بنابر اين اشغال سفارت آمریکا نيز قانوني بوده وآمریکایی‌ها باید بابت زدن بهتان تروریست به جمهوری اسلامی به ما غرامت بپردازند.
پس از اشغال سفارت آمریکا در ایران که انقلاب دوم بود همانا، اشغال سفارت اکوادور در لندن، انقلاب سوم خواهد بود.
مطابق قانون مکشوفه فوق، جمهوری اسلامی اشغال سفارت اکوادور را نه تنها حق مسلم انگلستان می‌داند بلکه با توجه به همکاری‌های نزدیک و پیمان سفارت نوردی بین ایران و انگلستان، و اینکه این آسانژ ملعون کم علیه منافع و امنیت جمهوری اسلامی ننوشته است و حتا به مقام معظم رهبری نیز توهین کرده، اشغال سفارت اکوادور حق مسلم جمهوری اسلامی هم محسوب می‌شود.
البته در نحوه اجرای این قانون مشترک، تفاوت کوچکي بین انگلستان و جمهوری اسلامی وجود دارد؛ انگلستان قبل از اشغال سفارت خانه‌ بیگانگان، مصونیت دیپلماتيک سفارت خانه‌ها را لغو می‌کند اما در ایران اینکار پس از اشغال صورت می‌پذیرد که فرقی‌ در اصل معامله ندارد.
ما هر دو سفارت اشغال می‌کنيم اما این کجا و آن کجا؟!
در پایان این بیانیه آمده است؛ چون این قانون برای اشغال سفارت خانه‌های بیگانگان نوشته شده و دو دولت انگلستان و جمهوری اسلامی نسبت به همدیگر نامحرم و بیگانه محسوب نمی‌شوند به همین دلیل اشغال چند ساعته سفارت انگلستان در تهران غیر قانونی‌ بوده است و عوامل خود سر خیلی‌ بیجا کرد، مرتکب این اشتباه آشکار گشته‌اند که از این بابت از اليزابت خانم، ملکه و عزيزه انگلستان عذر خواهی می‌شود.
ملکه انگلستان نیز در پاسخ به این بیانیه، طی‌ بیانیه کوتاهی ضمن تایید همکاری‌های سفارت نوردی و کشفیات و جعلیات و غیره بین انگلستان و جمهوری اسلامی آورده است: خامنه‌ای‌ مثل بچه خود من است من اورا از بچگی‌ بزرگ کرده‌ام و اکنون جايش در بغلم خاليست، الهي دورش بگردم «آي ميسد يو خامنه‌اي».
امیدوارم فرزند دلبندم سيد علي در این لحظات سخت، دل مادر پیر خود را نشکسته و در اعزام دانشجویان مومن و متعهد ومتخصص تعجیل فرماید تا بتوانیم هر چه زودتر کار سفارت اکوادور را یک‌سره کرده و دل امام زمان را شاد کنیم انشاالله

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar