måndag 27 augusti 2012

حسین کروبی خطاب به محمد رضا باهنر: این دفعه چه مصرف کرده اید؟

 حسین کروبی، فرزند ارشد مهدی کروبی در متنی که در صفحه شخصی خود در فیس بوک منتشر کرده است، به اظهارات محمدرضا باهنر، پاسخ داده است.
به گزارش سحام، محمدرضا باهنر در مصاحبه خود با روزنامه اعتماد، اظهاراتی را در خصوص مهدی کروبی، میرحسین موسوی و کرباسچی (رئیس ستاد مهدی کروبی در انتخابات ۸۸) مطرح کرده بود. بخشی از اظهارات وی در خصوص کرباسچی، با واکنش این شهردار سابق تهران روبرو گردید.
محمدرضا باهنر در گفت و گو با اعتماد طی اظهاراتی ادعا کرده بود «همه عالم می دانستند کرباسچی به عنوان رییس ستاد کروبی به میرحسین رای داده»!
غلامحسین کرباسچی در بخشی از این بیانیه چند بندی خطاب به باهنر گفته بود: “اگر از کسی می‌خواهیم انتقاد کنیم لازم نیست در تنگنای قافیه به دروغ متوسل شویم و بر مبنای سخنان مجعول استنادمان را بنا کنیم. راستی شما در نقد جناب آقای کروبی اینقدر دست‌تان خالی است؟”
باهنر در بخش دیگری از اظهارات خود در ادعایی گفته بود: “سال ۸۴ کروبی پنج میلیون رای نیاورد. احمدی‌نژاد که نفر دوم بود چهار میلیون رای داشت. کروبی چطور پنج میلیون رای داشت؟ ”
این اظهارات در حالیست که بنا به اعلام شورای نگهبان، آقای کروبی در سال ۸۴ بیش از ۵میلیون رای داشت.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از مصاحبه خود با روزنامه اعتماد اظهار داشته بود: “کسی که می‌گوید من نیم ساعت خوابیدم رایم عوض شد. کسی که رییس ستادش را کرباسچی می‌گذارد که همه عالم می‌دانستند به موسوی رای می‌دهد جز خود کروبی، چنین فردی از نظر شما یک رجل سیاسی است؟ ”
باهنر در اظهار نظر دیگری در خصوص میرحسین موسوی گفته بود: “من خودم رفتم به مهندس موسوی گفتم ۲۰ سال خانه نشستی هیچ کاری نکردی، حالا۱۳ میلیون رای گیرت آمده قدر این ۱۳ میلیون را بدان، مدیریت شان کن، حتما در قدرت آینده می مانی اما نمک نشناسی و زیاده خواهی، او را به این روز کشاند.”
محمد حسین کروبی در پاسخ خود خطاب به باهنر از دیدار این نماینده مجلس با مهندس موسوی در پیش از انتخابات پرده برداشته و گفته است که وی در دیدار با میرحسین از ایشان درخواست کرده تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.
فرزند ارشد مهدی کروبی در بخش دیگری از متن خود، خطاب به باهنر گفته است: ” زمانی که حرف شما را شنیدم یاد آن نماینده تبریز در مجلس هفتم افتادم که به شما صفتی داد و اکنون می فهمم! آقای باهنر؛ حالا این دفعه چی مصرف کرده اید که به این هذیان گویی ودری وری افتادید و رای آقای کروبی را ۴ میلیون متصور می شوید!؟”
متن کامل نامه حسین کروبی بدین شرح است:
آقای باهنر در مصاحبه با روزنامه اعتماد اظهارات و ادعاهایی را مطرح کرده که من لازم دیدم به وی پاسخی درخور ایشان بدهم:
ابتدا در مورد اینکه شما مدعی شدی در سال ۸۴ آقای کروبی ۴ میلیون رای بیشتر نداشت؛ این نکته را باید بگویم که من زمانی که اظهار نظر شما را شنیدم یاد نماینده تبریز در مجلس هفتم افتادم که به شما صفتی داد و اکنون می فهمم! آقای باهنر؛ حالا این دفعه چی مصرف کرده اید که به این هذیان گویی ودری وری افتادید و رای آقای کروبی را ۴ میلیون متصور می شوید!؟
در انتخابات سال ۸۴ پدرم بیش از ۵ میلیون رای آوردند و آقای احمدی نژاد با اختلاف نزدیک به ۶۰۰ هزار رای موفق به رفتن به مرحله دوم شد که البته دو نیم میلیون از آرای آقای احمدی نژاد متعلق به ۳استان بود!! البته بر همگان در آن زمان واضح بود که وزارت کشور دولت اصلاحات می خواست رقیب ضعیفی را مقابل آقای هاشمی به دور دوم برساند، و چشمش را به این تقلب بزرگ بست که بتواند در نهایت آقای هاشمی را رئیس جمهور کند.
آقای باهنر! در مورد عدم رجل سیاسی بودن پدرم سخن به میان رانده بودید. باید بگویم که آن زمانی که شما دوران طفولیت را سپری می کردید، آقای کروبی در زندان های قزل قلعه و قصر و … در حال مبارزات سیاسی بود و بلافاصله بعد از انقلاب هم نماینده امام و موسس کمیته امداد و بنیاد شهید و نیز نماینده مجلس شد. اما جنابعالی به رانت شهادت برادرتان، که خدا میداند روح آن مرحوم عزیز؛ چه عذابی ازشما می کشد؛ به نمایندگی مجلس رسیدید و پله های ترقی را طی کردید.
از دیدگاه من کسانی که به این رهبران جنبش توهین می کنند به دلیل خلاف های مالی و اخلاقی سنگینی است که دارند و افرادی امثال شما برای سرپوش گذاشتن به این مسائل و ایجاد حاشیه امنیتی دست به این فحاشی ها می زند.
آقای باهنر!
شما از نمک نشناسی مهندس موسوی سخن گفته اید!
لیکن بنده شما را مانند آفتابپرستی می دانم که به هر طرف که گرما و قدرت میرود شما نیز به همان طرف میروی و رنگ عوض میکنی. امیدوارم یادتان نرفته باشد که شما قبل از انتخابات سال ۸۸ به حضور جناب آقای مهندس موسوی عزیز رسیدی و از ایشان خواهش کردی که وارد انتخابات شوند و کشور را از دست احمدی نژاد نجات دهند!؟
در خصوص اظهار نظرتان درباره آقای کرباسچی، توصیه می کنم که اگر دین نداری لااقل آزاده باش! که اینچنین تهمتی را به آقای کرباسچی میزنی.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar