lördag 25 augusti 2012

آخرین پیش بینی غیبگوی برخی مقامات ارشد درباره سرنوشت سوریه

حکومت بشار اسد بر اثر یک کودتا سرنگون می شود و فرد کودتاکننده که همان سفیانی مورد نظر در روایات ظهور می باشد، پس از به دست گرفتن حکومت سوریه، به اردن حمله خواهد کرد، و سپس با عراق وارد درگیری خواهد شد. این درگیری ها ادامه دارد تا به ظهور امام زمان منجر شود
فردی که به عنوان اهل دل به ارائه پیشگویی از آینده به مقامات ارشد اجرایی می پردازد، پیشگویی های جالبی درباره سرنوشت سوریه داشته است.
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، فرد مذکور که گفته می شود در سال 1383، رییس جمهور شدن احمدی نژاد را پیش بینی کرده بود، چندی پیش در باره سرنوشت سوریه سخنانی قریب به این مضمون داشته است:
حکومت بشار اسد بر اثر یک کودتا سرنگون می شود و فرد کودتاکننده که همان سفیانی مورد نظر در روایات ظهور می باشد، پس از به دست گرفتن حکومت سوریه، به اردن حمله خواهد کرد، و سپس با عراق وارد درگیری خواهد شد.
بنابر اظهار این فرد، این درگیری ها ادامه دارد تا به ظهور امام زمان منجر شود.
گفته می شود پیشگوی برجسته مقامات مذکور، از به قدرت رسیدن یکی از دوستان نزدیک احمدی نژاد به ریاست جمهوری آینده در ایران خبر داده است، که مطابق با پیش بینی ها ، ظهور در پایان همین دولت و در سال 1438 هجری قمری رخ خواهد داد.
گفته می شود بسیاری از موضعگیری ها و سیاستگذاری های برخی مسوولان درباره مسایل داخلی و خارجی براساس همین پیشگویی ها صورت می گیرد.
یکی از وبلاگ نویسان حامی احمدی نژاد نیز چندی قبل در مطلبی نوشته بود:
“من به همه دوستان از یک عارف روشن ضمیری که در سال 83 خبر از ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد داده بود، بشارت عظما می دهم که دولت بعدی، دوست احمدی نژاد هست! بگذارید عرض خود ببرند و زحمت ما دارند. رئیس جمهور را در کشور ما خدا انتخاب می کند”
وی در بخش نظرات وبلاگ نیز در پاسخ به کسانی که از صحت و جزئیات این پیشگویی پرسیده اند، نوشته است:
“اگر متهم به رمالی و جن گیری نمی شدم از این بیشتر می گفتم”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar