måndag 20 augusti 2012

سایت‌های محافظه‌کار اعلام کردند: مردم به مسئولان و نهاد‌های نظام بی‌اعتماد شده‌اند

 رسانه‌های محافظه‌کار با اعلام اینکه زمین لرزه آذربایجان شرقی «بی‌اعتمادی» مردم به نظام را نمایان کرده است به مقام‌های جمهوری اسلامی هشدار دادند برای رفع این «بی‌اعتمادی» تلاش کنند.
سایت محافظه‌کار «الف» نوشته پس از زمین لرزه آذربایجان بسیاری از مردم حاضر نشدند کمک‌ها برای خانواده‌های آسیب دیده از این حادثه را به ارگان‌های دولتی تحویل دهند.
این سایت نوشته که این رفتار مردم نشانه «بی‌اعتمادی» آن‌ها به نهاد‌ها٬ سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی است و «مسئولین {باید} نسبت به سیاست‌ها و رفتارهای خود تجدید نظر کنند.»
«وعده‌های بی‌پایه واساس مسئولین، عدم وجود آمارهای درست و نبود شفافیت در ادارات ایران از دیگر دلایل بی‌اعتمادی عمومی» به نهاد‌های دولتی است که سایت «الف» به آن‌ها اشاره کرده است.
این سایت در پایان اظهار امیدواری کرده که روزی «اعتماد» به «جامعه ایران» بازگردد.
گروهی از مخاطبان سایت «الف» نیز با تائید محتوای این یادداشت نوشته‌اند: «دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و و دولت ایران دیگر به عرش اعلاء رسیده٬ دیگر مردم از این دولت و مسئولین دروغگو خسته شده‌اند.»
یکی دیگر از مخاطبان این سایت نوشته است: «متاسفانه دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولین هر روز بلند‌تر می‌شود و در وضعیت فعلی٬ مردم قسم حضرت عباس مسئولین را هم باور ندارند.»
سایت محافظه‌کار «عصر ایران» نیز با انتشار یادداشتی نوشته که زمین لرزه آذربایجان شرقی نشان داد مردم به سازمان‌ها٬ نهاد‌ها و ادارات جمهوری اسلامی «بی‌اعتماد» هستند.
این سایت فساد‌های موجود در جمهوری اسلامی و تلاش‌ها برای پنهان کردن چنین مسائلی را از مهم‌ترین عوامل «بی‌اعتمادی» مردم به مسئولان نظام اعلام کرده است.
«عصر ایران» نوشته است: «لاپوشانی و نادیده گرفتن و‌ ای بسا معکوس جلوه دادن این واقعیت، عین خیانت و همانند نادیده انگاشتن درد ناشی از بیماری است.»
یادداشت این سایت‌های محافظه‌کار در شرایطی منتشر شده که سال‌هاست مقام‌های جمهوری اسلامی از مردم به عنوان حامیان سرسخت خود یاد می‌کنند.
روحانیون و نظامیان حاکم بر ایران طی این سال‌ها با وجود بسیاری از نارضایتی‌های مردمی بار‌ها ادعا کرده‌اند «ملت» حامی آن‌ها بوده و به نظام جمهوری اسلامی باور دارند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar