onsdag 24 oktober 2012

سایت «شبکه ایران» به نقل از ابراهیم فیاض: انتقاد از احمدی‌نژاد انتقاد از مدیریت رهبر است


 ابراهیم فیاض یکی از حامیان محمود احمدی‌نژاد گفته که انتقاد از عملکرد رئیس دولت دهم در واقع انتقاد از مدیریت علی خامنه‌ای و زیر سئوال بردن تصمیمات رهبر جمهوری اسلامی است.
آقای فیاض این مطلب را روز چهارشنبه (دوم آبان) در گفتگو با سایت «شبکه ایران» وابسته به موسسه ایران بیان کرده است.
وی گفته است کسانی که احمدی‌نژاد را مسئول مشکلات اقتصادی کشور معرفی می‌کنند «در واقع مدیریت رهبری را دارند زیر سوال می‌برند. چطور می‌شود آقا حواسش نباشد؟»
فیاض افزوده برخی از این منتقدان نیز بر این باورند که علی خامنه‌ای تمام مشکلات کنونی را می‌بیند٬ اما سکوت اختیار کرده است.
آقای خامنه‌ای یکی از مهم‌ترین حامیان احمدی‌نژاد در هفت سال گذشته محسوب می‌شود که در بسیاری از موارد از اقدامات و تصمیمات جنجالی دولت‌های نهم و دهم به صراحت حمایت کرده است.
با افزایش فشار‌های اقتصادی بر اثر تحریم‌های بین‌المللی بر مردم ایران٬ حامیان علی خامنه‌ای از احمدی‌نژاد به عنوان مهم‌ترین عامل نابسامانی‌های اقتصادی یاد می‌کنند.
آن‌ها تلاش می‌کنند در گام نخست مسئولیت خامنه‌ای در تشدید فشار‌های اقتصادی بر مردم که ناشی از پافشاری وی بر ادامه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی است را انکار کنند.
این دسته از محافظه‌کاران در گام دوم٬ مشکلات اقتصادی کنونی ناشی از تحریم‌ها را انکار کرده و ناکارآمدی دولت احمدی‌نژاد را مهم‌ترین عامل این نابسامانی‌ها معرفی می‌کنند.
محافظه‌کاران حامی رهبر جمهوری اسلامی در سومین گام خود که در هفته‌های اخیر شدت گرفته٬ تلاش می‌کنند راه خود را از احمدی‌نژاد جدا کرده و هرگونه نسبت خود با وی را انکار کنند.
این در حالی است که خامنه‌ای در نماز جمعه ۲۹ خرداد سال ۱۳۸۸ در سخنرانی بی‌سابقه‌ای گفت نظر احمدی‌نژاد را بیش از نظر دیگر مقام‌ها در جمهوری اسلامی به نظر خود نزدیک‌ می‌داند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar