fredag 12 oktober 2012

جزئیات تازه از ارتباطات دانه درشت اقتصادی با مجری مشهور تلویزیون


 دانه درشت اقتصادی که چندی پیش آزاد شد، ادعاهایی درباره نقش یک مجری مشهور تلویزیون در فعالیتهای اقتصادی خود کرده است؛ مجری نام آشنایی که به رغم حمایت های گسترده از دولت، اخیرا با پیش بینی های تازه هواشناسی از اوضاع جو سیاسی آینده کشور، در حال چرخاندن فرمان است!
شنیده شده محمدرضا زنوزی، دانه درشت اقتصادی که چندی پیش آزاد شد، ادعاهایی درباره نقش یک مجری مشهور تلویزیون در فعالیتهای اقتصادی خود کرده است؛ مجری نام آشنایی که به رغم حمایت های گسترده از دولت، اخیرا با پیش بینی های تازه هواشناسی از اوضاع جو سیاسی آینده کشور، در حال چرخاندن فرمان است!
طبق اخبار دریافتی خبرنگار «بازتاب»، این مجری مشهور مشاور زنوزی بوده و ظاهرا بسیاری از نامه‌های او خطاب به وزرا و مقامات کشور، توسط این مجری برای ارسال و امضا برده می‌شده و برخی موارد که زنوزی به مشکل بر می‌خورده، مشکل را حل می‌کرده است.
گفته می شود زنوزی در اعترافات خود، ادعاهایی در خصوص خریداری املاک و ساختمان‌های زیادی در تهران توسط این مجری کرده است و این که از این راه سرمایه کلانی برای او حاصل شده است. این در حالی است که مجری نام آشنا اظهار کرده ملکی به نام وی نیست.
در عین حال حمایتهای ضرغامی از وی ادامه دارد، چرا که به گفته او، این فرد یک مجری ملی است و چهره رسانه‌ای دارد و اگر چنین مسایلی به وی نسبت داده شود، به صدا و سیما ضربه خواهد زد. با وجود تذکرات به مدیران صداوسیما درباره این شخص در چند سال اخیر، گویا حراست صداوسیما هم از وی دفاع کرده و او را عاری از چنین مشکلاتی معرفی کرده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar