tisdag 16 oktober 2012

فاطمه رجبی این روزها چه می گوید؟ (ناپخته ای که این روزها مغز پخته شده!)


 فکر می کردم یک اندیشه ای دارم و این را ارائه می دادم و امروز نمی خواهم دیگر این اندیشه را نشر دهم.
خالق معجزه هزاره سوم اين روزها كه دولت در مظان بحث هاي زيادي است روزه سكوت گرفته است و ديگر كمتر سخني از او شنيده مي شود.
فاطمه رجبي كه روزي عنوان مي كرد انتخاب احمدي نژاد با عنايت امام زمان (عج) بوده است چند ماهي است كه ديگر از معجزه هزاره سوم سخني نمي گويد و همين باعث شد تا خبرنگار ما سراغي از وي بگيرد و از مواضع تازه اش مطلع شود.
همسر دكتر الهام درباره سكوت طولاني مدتش مي گويد: من از حضور سیاسی استعفا داده ام و دیگر نظری نمی دهم و کنار کشیده ام.
فاطمه رجبي درباره علت اين استعفا سكوت كرده و مي افزايد: من از انتخابات مجلس به این طرف مصاحبه ای با رسانه ها نداشتم.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا كلا از عرصه سياسي كنار كشيده ايد يا نه؟ پاسخ مي دهد:بله. انشاالله
نويسنده كتاب معجزه هزاره سوم با بيان اينكه دليل كناره گيري اش را نمي گويد مي افزايد: بسیاری از رسانه ها براي مصاحبه تماس می گیرند اما من اگر خدا نگاهم دارد تا آخر ادامه می دهم و اگر نگاهم نداشت … دیگر نمی دانم.
رجبي در پايان مي افزايد: من که همیشه می گفتم وقتی از من به عنوان یک فعال سیاسی در رسانه ها یاد می کردند، خیلی بدم می آمد، من یک فعال سیاسی نبوده ام که بیایم در ستاد و دولت کسی کار کنم. هیچگاه به این صورت نبوده است. فکر می کردم یک اندیشه ای دارم و این را ارائه می دادم و امروز نمی خواهم دیگر این اندیشه را نشر دهم.
گفتني است عباس سليمي نمين چندي قبل با اشاره به دفاعيات فاطمه رجبي از محمود احمدي نژاد گفته بود: قطعاً مي‌توان خانم رجبي را جزء عناصر ناپخته سياسي ارزيابي كرد كه ناخواسته در متوهم نمودن رئيس‌جمهور تأثير داشت.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar