måndag 2 januari 2012

پررنگ تر شدن مرزهای سیاسی بین جبهه پایداری و جریان انحرافی !

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ، تشکل نوظهوری است که تحت ریاست و رهبری آیت الله مصباح یزدی ، فعالیت خودش را با شعار " اجتماع نیروهای انقلاب ، حول محور ولایت " آغاز نموده است .
این تشکل جدید در آخرین بیانیه خود ، مرزهای سیاسی خویش با حامیان دولت محمود احمدی نژاد را پررنگ تر کرده است . در بخشی از این بیانیه ، آنها می گویند جریان انحرافی در کنار اصلاح طلبان ، در صدد نابود کردن انقلاب اسلامی هستند . نحوه عملکرد این تشکل جدیدالتأسیس به صورتی است ؛ که دیگر جریانهای محافظه کار ، از جمله گروهی به نام " کمیته هفت به علاوه هشت " !! را وادار به انتقادهائی از خودش نموده است .
تشکل جبهه پایداری ، که با حضور آیت الله مصباح یزدی ، آیت الله خوشوقت ، آیت الله محمد یزدی ، بعضی از اعضای پیشین دولتهای نهم و دهم ، برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس و تعدادی از افراد قرارگاه عمّار موجودیت یافته و فعالیت خودش را شروع نموده ؛ مطالب شعارگونه ای را ، به عنوان خط مشی عملکردهای جبهه شان معرفی می کند ؛ که جز ریاکاری و بیان موضوعات دور از حقیقت ، چیز دیگری را عنوان نمی نماید .
جبهه پایداری فعالیت خودش را بر مبنای رابطه با خدا بر اساس اخلاص !! رابطه با رهبری بر اساس تبعیت ، رابطه با مردم بر اساس صداقت و خدمتگزاری !! می نامد . همچنین مرزبندی با گروه " فتنه " که اشاره به جریانات مربوط به انتخابات 88 ، و اعتراضات اصلاح طلبان بر نحوه متقلبانه آن ، و نیز مرزبندی با نزدیکان احمدی نژاد که موسوم به " جریان انحرافی " هستند ، به ویژه با اسفندیار رحیم مشائی عنوان نموده است !!
در تمامی بخشهائی که آنها رابطه خودشان را با نام خاصی و براساس صفت برجسته ای اعلام می کنند ؛ صدها نکته گفتنی وجود دارد ؛ که از همین نخستین گامهای اعلام وجودشان ، بیانگر آنست که مانند بقیه مسرلین خبیث و رندان حکومتی جمهوری اسلامی ، جز بر پایه ی دروغ و ریاکاری نیست .
می خواهند رابطه با خدا را براساس اخلاص داشته باشند . آقایان شما اگر ذره ای خلوص می داشتید ؟ نه صفحات تاریخ و رویدادهای این سه دهه را ، بلکه فقط مواردی را که در دو سال اخیر رخ داده اند ؛ در نظر می آودید و سپس با خدا رابطه ایجاد می نمودید و دم از اخلاص با او می زدید! از خدایتان شرمتان باد که جز به دروغ سخن نمی گوئید .
در ارتباط با رابطه تان با رهبر بر اساس تبعیت ، آقای مصباح ، آیا خود را بر روی نعلین های رهبر انداختن و بوسیدن آنها نامش تبعیت است یا ...... ؟! رهبر دروغگو و ریاکار، تابعانی خدعه باز و نیرنگ ساز مانند شما نیاز دارد !
چگونه رویتان می شود که در مورد رابطه با مردم به بیان چنین گزافه ای می پردازید ؟ خودتان بهتر از همه می دانید که آنچه میان همگی شما و مردم ایران موجود می باشد ؛ فرسنگها با صداقت و خدمتگزاری فاصله دارد . به تاراج دادن دارائی های ملی این مردم را به بیگانگان صداقت می دانید ؟ اگر دست کم با خودتان صادق بودید ، سری به خرابه های خرمهشهر می زدید ؛ و می دیدید که هنوز بعد از بیست و چهار سال که از جام زهر نوشیدن رهبر کبیرتان می گذرد ؛ این شهری که در زیبائی بهشت جنوب میهنمان بود ؛ هنوز که هنوز است به چه روزی افتاده و چه مخروبه ای است ؟
در همان خرابه ها به پاهای برهنه بچه های آنجا نگاهی می کردید و می فهمیدید ؛ که به جای صداقتی که از آن دم می زنید ؛ چه خیانت عظیمی را در حق این ملت بی پناه انجام می دهید ؟ نه آنکه صداقت ، بلکه وجدان هم ندارید و نام ناکرده هایتان را خدمتگزاری به مردم می گذارید !
با سران فتنه و جریان انحرافی ، هر نوع مرزی که می خواهید بنا بگذارید ؛ چرا که همگی تان از یک قماشید و سرتان به یک آخور بند است .
فقط بیش از این شعار ندهید ، زیرا ملت ایران به خوبی شما را می شناسند ؛ و از تک تکتان بیزارند . آنچنان سخن می گوئید و تشکل درست می کنید ؛ که گوئی قصد دارید به حضور ننگینتان در سرزمین فرزندان کوروش و داریوش ادامه بدهید ؟ زهی خیال باطل و زهی پندار غلط !!
" سوداگران عالم پندار را بگوی
سرمایه کم کنید ، که سود و زیان یکی است. " !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar