tisdag 17 januari 2012

آقای خامنه ای؛ شتر در خواب بیند پنبه دانه، ایرانیان پاک سرشت دیگر گول شیادی شما را برای رأی دادن نخواهند خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر حکومت جنایتکار اسلامی انتخابات را عرصه نمایش حضورمردم دانست و تاکید کرد: از مدت ها قبل از مرکز و قرارگاه فرماندهی جبهه کفر و استکبار تا پادوها و پیاده نظام این جبهه تلاش کردند تا حضورمردم درانتخابات کمرنگ باشد، اما به لطف و فضل الهی، حضور مردم در این انتخابات دشمن شکن خواهد بود.
سید علی خامنه ای رهبر شیره ای انقلاب اسلامی، صبح روز دوشنبه در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، طلاب و قشرهای مختلف مردم قم تأکید کرد که بر خلاف تصور و تحلیل های جبهه استکبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرایط شعب ابی طالب نیست بلکه در شرایط بدر و خیبر قرار دارد و به لطف و فضل الهی حضور مردم در انتخابات آینده مجلس به عنوان یکی از مظاهر دخالت مردم در سرنوشت کشور، حضوری پرشور و دشمن شکن خواهد بود و همه مسئولان و نامزدها نیز وظیفه دارند که با پایبندی کامل به قانون، زمینه یک انتخابات سالم و رقابتی را بوجود آورند.
هنرمند مردمی آقای مانا نیستانی، در این کارتن به خوبی نشان داده اند که خامنه ای و دوستداران ایشان در چه دنیای خیالی زندگی می کنند. خامنه ای متوهم بر این باور است که همگان او را دوست دارند و به نظام اسلامی اش عشق می ورزند، اما همانطور که می دانید حقیقت چیز دیگری است.
هنرمند مردمی آقای مانا نیستانی، در این کارتن به خوبی نشان داده اند که خامنه ای و دوستداران ایشان در چه دنیای خیالی زندگی می کنند. خامنه ای متوهم بر این باور است که همگان او را دوست دارند و به نظام اسلامی اش عشق می ورزند، اما همانطور که می دانید حقیقت چیز دیگری است.
سید علی آغای پایین خیابانی، همچون همیشه در توهمات و دنیای خیالی خود به سر می برد و عشق به قدرت، او را کر و کور ساخته و ایشان توانایی شنیدن، دیدن و حس کردن هیچ چیزی به غیر از توهم اینکه حکومت ستمکارش در بهترین شرایط وجود دارد و هیچ خطری تهدیدش نمی کند، را ندارد. سخنان صد یا یک غاز ملا خامنه ای در رابطه با انتخابات و حضور پر شور مردم، انسان را به یاد آن ضرب المثل مشهور فارسی می اندازد که می گوید: شتر در خواب بیند پنبه دانه/ گهی لُپ لُپ خورد، گه دانه دانه.
باید به امام شیره ای گفت که تو چگونه از مردمی که آنان را به دریوزگی کشاندی، جوانان  را زدی و شکنجه کردی و کشتی، دختران را به جرم بد حجابی بازداشت کردی و به وسلیه سربازان گمنام امام زمانت و نیروی بی شرافت انتظامی ات به آنان تجاوز کردی، نه تنها پول نفت بر سر سفره هاشان نیاوردی که بلکه هر آنچه در سفره داشتند نیز غارت کردی، انتظار داری که در انتخابات فرمایشی که حضورشان در آن، تو آخوند خونخوار را خشنود خواهد کرد، شرکت کنند؟. زهی بیشرمی و انتظار بی جا!.
دیگر اینکه آغای خامنه ای؛ همه مردم ایران می دانند، انتخاباتی در کار نیست، بلکه هر چه هست انتصابات است و مزدورانی  را که از پیش تعیین کرده اید، می خواهید سر کار آوردید تا بیشتر و بیشتر، مردم را بچاپید و اموال شان را چپاول کنید و هویت و فرهنگ و احترام شان را نزد جهانیان له و لورده کنید.
مگر ما انتخابات  ساختگی و تحمیر مردم در دو سال گذشته یادمان رفته است؟. با یک ترفند و حقه کثیف سیاسی و استفاده از مزدوران اصلاح طلب اتان برای گرم کردن تنور انتخابات، مردم را به پای صندوق های رأی کشاندید و همه جا از حضور میلیونی مردم در انتخابات استفاده ابزاری و تبلیغاتی کردید.
شما بیشرمانه حضور مردم را نشانه ای از مشروعیت دادن به حکومت جهل و فسادتان دانستید و سپس دوستداران اصلاح طلبتان با یک نقشه دیگر، جوانان دلاور ایران زمین را به کشتن دادند و تخم ترس را در دل مردمان کاشتند و خودشان در سنگرهای سکوت اشانو شاید در خدمت خودتان از نظرها پنهان شدند و لال مانی گرفتند.
فرتور جمعیت بیشمار معترضان را در روز ۲۵ خرداد ماه سال ۸۸ نشان می دهد. این جمعیت میلیونی پتانسیل و توانایی زیر و رو کردن بیت رهبری در خیابان پاستور تهران را داشت، بسیاری از مزدوران و سپاهیان کار رژیم را تمام شده می دانستند تا اینکه دونکیشت های سبز و اصلاح طلب وارد میدان گشته و مردم را روانه خانه های شان کردند.
فرتور جمعیت بیشمار معترضان را در روز ۲۵ خرداد ماه سال ۸۸ نشان می دهد. این جمعیت میلیونی پتانسیل و توانایی زیر و رو کردن بیت رهبری در خیابان پاستور تهران را داشت، بسیاری از مزدوران و سپاهیان کار رژیم را تمام شده می دانستند تا اینکه دونکیشت های سبز و اصلاح طلب وارد میدان گشته و مردم را روانه خانه های شان کردند.
تمامی مردم ایران می دانند که حضور در هر گونه انتخابات دولتی به معنای اعتبار و مشروعیت بخشیدن به حکومت اسلامی جنایتکار است؛ بنابراین هر آنکس که کم ترین قدمی در راه داغ کردن تنور این انتخابات بردارد، هر کس که برای انتخابات تبلیغ کند، هر شخصی که در انتخابات شرکت کرده و رأی دهد، پا بر روی خون تمامی کشته شدگان راه آزادی گذاشته است و در مقابل مردم و خواسته های شان ایستاده است و دشمن تمامی ایرانیان آزادی خواه می باشد و باید منتظر حضور در یک دادگاه ملی برای محاکمه به جرم خیانت به آرمان های مردمی، بماند.
در حال حاضر و شرایط موجود در جامعه درمانده ایران زمین، دو گروه و حزب سیاسی بیشتر نداریم؛ یا کسی طرفدار جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است و یا خواستار سرنگونی حکومت اسلامی و محاکمه سران و دست اندرکاران دزد و ستمکار نظام جنایتکار در دادگاه های بین المللی است. اصلاح طلب و اصولگرا، هر دو نقاط مشترک بسیار پر رنگی دارند؛ هر دو دوستدار و سر سپرده ولایت فقیه هستند و به جهموری اسلامی ایمان و باور قلبی دارند و هرگز خواستار سقوط این نظام اهریمنی نیستند، بلکه مشکل شان دعوا بر سر لحاف ملاست و هر کدام شان دوست دارند که به تنهایی سر سفره نفتی پهن سید علی آغا بنشینند.
از دیرباز گفته اند که یا زنگیِ زنگ، ویا رومیِ روم . اکنون نیز زمانی است که جوانان و مردم ایران زمین باید جبهه سیاسی خود را مشخص کرده و با تحریم انتخابات و نشستن در خانه هایشان در روز انتخابات ضمن اثبات ایرانی بودن و آزادی خواهی اشان، خامنه ای و دوستداران سبز اللهی ومزدوران بسیجی اش را نیز بدین باور رسانند که مردم خواستار سرنگونی رژیم اسلامی و برقراری یک نظام دموکراتیک و سکولار هستند که در آن همگان با هر باور و عقیده ای و با هر لهجه و زبانی از عدالت اجتماعی یکسانی برخوردار بوده و در آسایش و رفاه و امنیت زندگی کنند.
نکته قابل تذکر این که خامنه ای ۲ سال پیش به کردستان رفت تا مردم آن سامان را تشویق به شرکت در انتخابات نماید. او در سخن رانی های خود بارها گفته بود که شرکت کردن مردم  در جلو صندوق های رأی مهم است وگرنه رأی دادن آنان مهم نیست. خامنه ای به خوبی دا نست آن صحنه ها برای فیلم برداری و تبلیغ مطبوعات خارجی مورد نیاز بود.
نکته پایانی آن که، شرکت در انتخابات فرمایشی علی خامنه ای تأیید رژیم اسلامی است.ملت ما دیگر دریافته است که اگر شرکت کند، حتی جلو صندوق رأی ظاهر شود، آب به آسیاب دشمن ریخته است. از این روی به جرأت می توان گفت که نهایت بی شرافتی، بی غیرتی و کینه توزی و عداوت با ملت و کشور ایران است اگر بخواهیم در این انتصابات فرمایشی شرکت نماییم. تنها امت خردباخته و مزدوران و کاسه لیسانند که می توانند مانند همیشه در این انتخابات شرکت نمایند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar