söndag 26 februari 2012

پیشنهادی که به درد عمه شان میخورد!!!


جمهوری اسلامی گفته که اگر آمریکا از ایران درخواست کمک کند ایران پاسخ مثبت میدهد. باید بگویم که اینها نه قوانین و رسوم کمک کردن را بلدند نه قوانین آشتی!!! زمانی که کشوری آسیب میبیند (مخصوصا به عظمت آمریکا) رسم بر آنست که کشورهای دیگر به آن کشور پیشنهاد کمک میدهند و کشور آسیب دیده بنا بر نیاز و شاید هم مسائل سیاسی کمک را قبول یا رد میکند. کاری که آمریکا زمان زلزله بم کرد و به ایران پیشنهاد کمک کرد وگرنه معمولا غرور ملی یک کشور اجازه نمیدهد که از کشورهای دیگر (به خصوص کشورهای دشمن) درخواست کمک کند. جدا تو کدوم طویله به سران ج ا درس سیاست آموخته اند؟ در ضمن پیشنهاد فرستادن نفت به آمریکا پیشنهادی است بسیار عالی و نشان دهنده حسن نیت به شرطی که پیش شرط نداشته باشد!!! تو فارسی خودمون هم میگیم حالا تو اول بیا برادریتو ثابت کن... این پیش شرط مسخره که ارزش این پیشنهاد عالی را در حد یک حرف چرت پایین می آورد. راهش این است که اول آدم به کشوری به قواره آمریکا حسن نیتش را ثابت میکند (آنها این کار را قبلا در زلزله بم انجام داده اند) و البته دست از انگولک کردن تروریست ها و شارژ کردنشان میکشد بعد پیغام میفرستد که بیایید با هم دوست باشیم!!! و مسائلی مثل پول های بلوکه ایران و تحریم در اینصورت خود به خود حل میشود!!!

آمریکایی ها هم زمان زلزله بم و فرستادن کمک های بسیار و لغو کردن موقتی تحریم های تجاری پیش شرط نگذاشتند که شمااگر به تروریست های حزب لله لبنان و عراق کمک نکنید و خودتان از ما درخواست کنید ما برایتان کمک میفرستیم!!! احمقانه نیست؟؟؟

در ضمن در اینجا میخواهم یاد آوری کنم که زمانی که پزشکان آمریکایی در بحبوهه جشن کریسمس برای کمک در بم بودند یک عده از گاومیش های رهبری به بیمارستان صحرایی آنها ریخته و درخت کریسمس آنها را بیرون انداخته بودند که نه رسم انسانیت است و نه رسم مهمانوازی ایران

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar