tisdag 21 februari 2012

بی خبری از پیام اولادعظیمی, فعال دانشجویی و مدیر مسئول نشریه شوریده سران+فیلم سخنرانی وی در دانشگاه

پیام اولادعظیمی دانشجوی سال سوم دانشگاه ارومیه , و از فعالین دانشجویی و مدیر مسوول نشریه توقیف شده “شوریده سران” که تحت تعقیب وزارت اطلاعات ایران قرار داشت ناپدید شده است.
به گزارش رهسا نیوز، وی به واسطه فعالیتها و مقالاتش در نشریات مختلف و به دلیل رویکرد نشریه ” شوریده سران ” که با مسوولیت مستقیم ایشان هدایت میشد , ( نشریه ای که بارها زیر ذره بین و خطاب کیهان شریعتمداری هم قرار گرفته ) تحت آزار و تهدید پیاپی قرار داشت .
حضور برادر وی در گروه مدیریت یکی از سایتهای مخالف نظام نیز موجب فشار شدید بر وی و اضافه شدن اتهام ارتباط با نشریات ضد انقلاب بر پرونده وی گردید.
وی که تحت فشار شدید و در آستانه اجرای حکم محرومیت از تحصیل به سر می برد , اوایل آبان سال جاری , در یک تریبون آزاد در سالن دانشگاه و در حضور عباس زاده مشکینی ,رئیس کل سیاسی وزارت کشور و کاندیدای فعلی نمایندگی مجلس از تهران , موجب غافلگیری مسوولان دانشگاه که به گمان خود وی را تحت نظر و در اختیار گرفته بودند , شد.
وی بلافاصله بعد از این سخنرانی در حین بی خبری کامل دوستان و خانواده اش بازداشت شد .
نامبرده سرانجام پس از بازجویی های مکرر و آزار و شکنجه های پیاپی به صورت مشروط آزاد , و در انتظار روز دادرسی در دادگاه انقلاب ارومیه قرار داشت.
بنا بر اظهار برادر ایشان که در هند به سر می برد , تماس های ایشان در چند روز اخیر به کلی قطع شده و از وضعیت وی هیچ خبری در دست نیست.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar