onsdag 1 februari 2012

شورای ملی ایران، اتحاد همه ایرانیان و نجات کشور از لبه پرتگاه

ابتداء کشتار بی سابقه دیکتاتور سوریه بشار اسد با کمک تمام عیار جمهوری اسلامی ایران و روسیه را شدیدا محکوم نموده، و بار دیگر دولتمردان ایران و روسیه فراموش نکنند که ملت ایران بیاد دارند که چگونه فرزندان آنها توسط سلاح های روسیه از میگ ها گرفته تا تانک ها در آتش و خون جنگ 8 ساله ایران و عراق می سوختند و در همان زمان در نماز های جمعه علیه امریکا شعار می دادند. آقای خامنه ای از کشتار ملت بیگناه سوریه احساس سرخوشی می کند اما بداند دور نیست سرنوشت قذافی برای علی خامنه ای و بشار اسد.
امروز نیز ملت ایران و سوریه توسط دو دیکتاتور و با حمایت روسیه دست به کشتار عظیمی در سوریه زده اند که ننگ سازمان ملل در قرن بیست و یکم می باشد که فقط همچون یک فرد عادی با زبان دوستانه به دیکتاتور اسد سفارش می کند لطفا کمتر بکشید و دست نگهدارید اینهم از عجائب سازمان شورای امنیت است و سستی و بی تفاوتی کشورهای غربی در این نسل کشی سوریه که اقدام موثری جهت جلوگیری از قتل وعام ملت بیگناه انجام نمی دهند فقط به بهانه اینکه روسیه یا چین وتو می کنند دستان آدم کشان را باز گذاشته اند تا ملتشان را سلاخی کنند.
و باری دیگر یاد آوری گردد با توجه به اهمیت موضوع زیرا نمی توان از کشتار یک ملت آسان گذشت جمهوری اسلامی به رهبری آقای خامنه ای تاکنون با همدستی بشار اسد بیش از 6800 تن از مردم بیگناه سوریه را به کام مرگ فرستاده اند و هزاران نفر را به بازداشتگاه های جهنمی در شکنجه و عذاب نگه داشته تا چند روزی بیشتر این خونخوار بر کرسی ریاست بنشیند. بدانیم هر جنایت و خونی که در سوریه ریخته شود به همدستی جمهوری اسلامی و مسئولین امروز آن نوشته خواهد شد و روزی باید همگی پاسخگو باشند و این روز دیر نیست سپیده صبح آزادی ملت سوریه فرا رسیده و بزودی شاهد آن خواهیم بود اما کسانی که در این کشتار نسل کشی سکوت اختیار کرده یا همدست با آن شده اند بزودی در محاکمه ای عادلانه باید پاسخگوی اعمال خود باشند.
روسیه، چین و جامعه بین الملل
اگر در کشورهای غربی فقط یک روز چنین کشتاری باشد آیا روزی روسیه و چین وتو کنند شما نیز تماشگر خواهید شد یا شرف و حیثیت انسانی هر کسی می طلبد که در دفاع از تمامی انسان ها و ملت خویش نهایت تلاش را نماید و این توجیه غیر قابل قبول می باشد که روسیه یا چین مایلند تمام ملت سوریه قتل و عام شوند اما دنیا نیز چراغ سبز به آنها نشان دهند و هیچ عملی در جهت حمایت از این کشتار بی سابقه انجام ندهند امیدواریم ملت ایران، اتحادیه عرب و جامعه جهانی بیش از آنکه تمامی ملت سوریه در کام مرگ فرو روند اقدامی عملی در پیش گیری این کشتار بعمل آورند .
شورای ملی ایران، اتحاد همه ایرانیان آزادیخواه و مسئول
حلقه محاصره ایران روز به روز تنگ تر می گردد و هر چه این فشار و محاصره بیشتر می شود همزمان عدم عقلانیت و اعمال دیوانه وارمقامات جمهوری اسلامی ایران لحظه به لحظه برای جهانیان واضح تر می گردد. اکنون دنیا به این نتیجه رسیده است که حاکمان ایران تابع هیچ قانونی نیستند و خطراین حکومت مذهبی با گذشت زمان به جهانیان بیشتر ثابت می شود.
حکومتی که برای ملت خود هیچ گونه ارزشی قائل نیست و هر روز مرتکب عظیم ترین جنایات ضد بشری می گردد و در کشتار ملت مسلمان سوریه بصورت مستقیم و حمایت علنی از جنایتکاری مثل اسد بیشرمانه تاکید می ورزد که دیکتاتور اسد خط قرمز ماست چگونه می تواند حامل پیام صلح و دوستی برای همسایگان و سایر کشورهای جهان باشد. ایدئولوژی خطرناک این حکومت زنگ خطری است برای دنیای امروز، جهانی که در قرن بیستم یک دهکده جهانی است. در دنیای امروز خطرناکتر ازحکومت های استبدادی و سردمداران دیکتاتور برای ملت های خود و جهانیان هیچ تهدید دیگری برای ملت ها، چنین ویرانی بزرگی بار نخواهد آورد.
جمهوری اسلامی پیش از آنکه بخواهد علاوه بر ملت خود، جهانیان را بکام مرگ و نیستی بیشتری بکشاند و در صدور خشم و نفرت کام دنیا را تلخ تر کند بایستی تاوان سنگینی بپردازد. لیکن این مسئولان جمهوری اسلامی نیستند که تاوان سنگین این جنگ با جهانیان را می پردازند بلکه ملت ایران پس از سی و سه سال که از عمر این حکومت مذهبی، فاشیستی می گذرد تاوان بسیار سنگینی تاکنون پرداخته اند که قابل جبران نیست.
این دیوانگان اسیر قدرت و شهوت تاز زمانی فشارهای بین المللی مانند تحریم همه جانبه و در داخل اعتراض مردم نباشد دست بردار نیستند و نهایت سعی و کوشش خود را می کنند تا ایران را به لبه پرتگاه سقوط ببرند. آنان چون با اعمال و جنایاتی که انجام داده اند در تاریکی مطلق و سقوط قطعی روبرو شده اند می خواهند ملت و کشور ایران را نیز به کام مرگ و نیستی بکشانند. هر چقدر جمهوری اسلامی به سقوط و فروپاشی نزدیک میشود مواضع و حرکات دیوانه تری از خود نشان خواهد داد که این روزها شاهد اعمال و گفتار آنان می باشیم این طبیعت دیکتاتوران در حال سقوط می باشد.
در این برهه بسیار حساس و خطرناک استمرار جمهوری اسلامی جز خسارات جبران ناپذیر ارمغانی دیگر برای ایران و جهانیان نخواهد بود. هر ساعت حیات این حاکمیت، علاوه بر کمک به دیکتاتور سوریه در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم وبی دفاع خویش، مردم ایران نیز زیر بار سنگین ترین فشارها، و سخت ترین دوران زندگی خود می باشند کشور از درون و برون از هم پاشیده است.
در تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی اختلاف و تخریب کشور را به سقوط می کشاند. هزینه های جانی و مالی مردم سر به آسمان می کشد و در همین لحظاتی که اکنون بسر می بریم بسیاری از خانواده ها در اثر فقر و پریشانی، به گفته خود روحانیون درباری در تلویزیون ایران، در شرف نابودی می باشند دخترانی که خود را برای نجات فقر می فروشند و فقر و فلاکت و بیکاری در تمام عرصه های جامعه گسترش یافته است. ناهنجاریهای اجتماعی سربه فلک می زند و مرگ و میر غیر طبیعی در ایران بیداد می کند.
وظیفه ایرانیان داخل و بخصوص خارج از کشور در شرایط کنونی بسیار مهم و حیاتی است. خبرتشکیل شورای ملی ایران پس از طرح نامه شکایت به شورای امنیت سازمان ملل از رهبر دیکتاتور ایران علی خامنه ای بجرم جنایت علیه بشریت توسط آقای رضا پهلوی، از خبرهای خوب و نوید بخشی است برای اتحاد و انسجام تمام مخالفین جمهوری اسلامی ایران، و کسانی که می خواهند ایران از گذار مسالمت آمیز به دمکراسی و آزادی برسد.
ایجاد یک آلترناتیو قوی و بدیل و شورایی که از طرف همه مخالفین سخنگویی داشته باشد تا مواضع و راهکارهایی از جمله نافرمانی مدنی، تظاهرات مسالمت آمیز، برای فشار به حکومت دیکتاتوری ایران در واگذاری قدرت به مردم با آرامش صورت پذیرد. همچنین این شورا می تواند مذاکرات با سازمان ملل و جامعه جهانی برای پیشگیری از تحمیل جنگ به ایران که مسئولان جمهوری اسلامی مشتقانه منتظر شروع جنگ و فتنه جدیدی می باشند تا به زعم خود دیکتاتوری را ادامه دهند جلوگیری نماید. اتحاد ملی امروز کاملا ضروری و یگانه راه حل بدون خشونت و جنگ برای رسیدن به آزادی و انتقال قدرت می باشد.
جهان امروز در مقابل ایران ایستاده است و اگر بظاهر کشورهایی مثل روسیه و چین گهگاه حمایتی از ایران می کنند فقط باج بیشتری می خواهند از طرف های خود بگیرند آنان هم ایران را می دوشند و هم دیگر کشورهای جهان را، خود جمهوری اسلامی می داند که کشوری هم پیمان ندارد جز دیکتاتور سوریه که آنهم سرنوشتش به جمهوری اسلامی ایران گره خورده که با رشادت ملت سوریه عنقریب سرنگون خواهد شد و زمینه پیروزی ملت ایران را پدید می آورد.
سقوط دیکتاتور خونریز سوریه بزرگترین رسوایی جمهوی اسلامی ایران است زیرا در حمایت این دیکتاتوری که نسل کشی در سوریه راه انداخته و خون بیگناهان سوری، بالاخص اکثریت مردم مسلمان معترضی بودند که جمهوری اسلامی ایران شراکت به این کشتار داشته است. تا ابد لکه ننگی برای جمهوری اسلامی ایران و کسانی که در این قتل و کشتار دخیل بودند یا بنحوی با سکوت خودشان شرکت در این کشتار عظیم بیگناهان داشتند، خواهد بود.
مخالفین و آزادیخواهانی که سالهای سال در غربت، برای آزادی تلاش می کنید امروز روزی است که باید ثمره این تلاشها را داشته باشیم و فقط در سایه اتحاد ملی می توان به این نتیجه مهم دست یافت.
باردیگر خاطرنشان می گردد کوتاهی، در امر اتحاد ملی، برای سرنگونی استبداد مذهبی در ایران، از خاطر ملت ایران هر گز فراموش نخواهد شد. تمامی اعمال و گفتار مخالفین در زیر ذره بین تاریخ و ملت ایران قرار دارد.
هر فرد و گروهی که با استبداد ایران همراهی کند یا در تشکیل ایجاد اتحاد همتی بخرج ندهد امروز و فردای آزادی مسئول و باید جوابگو باشد.
اگر 33 سال فریاد آزادی و دمکراسی دادیم و امروز که روز عمل و اتحاد ملی است شانه خالی کردیم و به هر بهانه ودلیلی از رسیدن به سوی اتحاد و انسجام ملی کوتاهی بورزیم به هیچ وجه قابل توجیه نبوده زیرا همه می دانیم استبداد خونخوار ایران هر ساعتی که میگذرد چه بلایی بر سر فرزندان این ملت در می آورد و چه هزینه های سنگینی از نابودی زندگی انسانها و غارت ثروت ملی در ایران در حال رخ دادن است.
بیشتر به فکر ملت در بند و اسیری باشیم که زندگی آنها در این دوزخ استبداد خاکستر می شود واگر من و شما بفکر منیت و ریاست باشیم گفته های آزادیخواهی ما با عمل یکی نباشد پس چه فرقی با دیکتاتورهاو استبدادیون حاکم بر ایران خواهیم داشت. امروز روز اتحاد است اتحاد ملی برای بر چیدن بساط دیکتاتوری و استبداد، خانه ایران در آتش می سوزد باید همگی دست به دست هم دهیم و هر چه سریعتر این آتش دیکتاتوری و استبداد را خاموش کنیم که فردا دیر است.
اگر خانه ای در شهری در شرف آتش گرفتن است و ما می دانیم که فردی یا افرادی هستند که می توانند کمک کنند و از آتش گرفتن این خانه جلوگیری، یا آتش را خاموش کنند عقل سلیم حکم می کند که برویم و حتی خفته ای را بیدار کنیم یا گوشه نشینی را به میدان بیاوریم و با کمک هم این خانه ای که ممکن است هر آن با افرادش در آتش بسوزد، پیشگیری یا خاموش کنیم. چنین که نمی کنیم و به سراغ خفتگان و بی تفاوتان شهر که نمی رویم بلکه اگر افراد توانمند و کاردانی باشند و بخواهند یاری و همدلی کنند از آنان جلوگیری نمائیم دست و پای آنها را ببندیم که به شما ربط ندارد من یا ما خودمان می توانیم این آتش را خاموش کنیم و آنقدر صبر کنیم تا خاکستر همه چیز بر باد رود فردا چه جوابی خواهیم داشت.
بیانیه 39 زندانی سیاسی ایران
از عجایب دیگر کشور ما از طرفی عمل شجاعانه و مسئولانه زندانیان در بند سیاهچال های ایران می باشد که در حالیکه اسیر دژخیم خونخواری چون خامنه ای و یارانش هستند در حمایت از آزادی و ملت ایران فریاد بر می آورند و بر تحریم انتخابات و کوبیدن آخرین میخ بر تابوت استبداد جمهوری اسلامی ایران از خود رشادتی بی نظیر نشان می دهند که قابل ستایش و افتخار است.
اما از سویی انسان در حیرت است که اینهمه عالم و روحانی و گروه های مختلف و انجمن های بیشمار و بالاخص شخصیت هایی چند در ایران همگی مهر سکوت و خاموشی بر گزیده اند و چنان با خاطر آسوده و لذت تمام به تماشای این خانه که در آتش استبداد و بیدادگری می سوزد مشغولند که تصور می شود در بهشت عدن زندگی می کنند.
واقعا گاهی بی شرفی و بی وجدانی بعضی از ایرانیان را که می بینیم چنین بی تفاوت و بی مسئولانه در حال تماشای سوختن زنده زنده انسان ها در این دوزخ ایران هستند و دم بر نمی آورند و حتی خودشان هیزم کش این جهنم می شوند به هیچ وجه قابل فهم نیست.
شاید خطر حکومت های دینی و مذهبی چنین مردم را بی غیرت می کند که جز به شکم و هوس های خود بیشتر فکر نمی کنند و هیچ فرقی با گوسفندانی که هر دم گوسفندی دیگر را به سلاخی می برند و هیچ اقدامی برای نجاتش انجام نمی دهند باعث شده خوی حیوانی و بی مسئولیتی سرتاپای آنان را فرا گیرد که نمونه شاخص آن را در مسئولین گذشته و حال ایران می بینیم و چنین است که باید دین از سیاست جدا باشد قابل توجه اندک افرادی اصلاح طلب که هنوز امید دارند با دین وسیاست می توان کشوری را اداره کرد بیش از 2 میلیون انسان بیگناه درحکومت مذهبی ایران کشته شده اند کافی نیست.
اپوزیسیون محترم این موارد را داشته باشند که با بودن این رژیم چه جنایاتی در داخل ایران، یا در کشورسوریه هر روز اتفاق می افتد. احساس همدردی و مسئولیت کنیم و پیش از آنکه ایران دچار جنگ و خونریزی بیشتری نشده است با اتحاد خود در تشکیل شورای ملی ایران که در شرف شکل گیری است حضور گسترده و موثر داشته باشیم. ملت ایران در انتظار اتحاد بزرگ مخالفین درون و بیرون از کشور می باشند تا مسیر آزادیخواهی و حرکت عظیم خودشان را برای تحول و تغییر بنیادین این نظام انجام دهند.
مواضع شفاف و صریح شورای ملی ایران، و حضور اکثر گروه ها، در مراحل اولیه باعث انسجام، و قدرت بیشتر حرکت مردم برای گذار به دمکراسی می باشد. سرعت عمل در ایجاد اتحاد، از سقوط کشور ایران که اکنون بدست دولتمردان بی خرد و دیوانه در لبه پرتگاه قرار گرفته است جلوگیری نموده و از وارد شدن خسارت های بیشمار و نامحدود در استمرار این حکومت تخریب گر و مرگ آفرین پیشگیری خواهد شد.
لحظات را دریابید، مقامات ایران می خواهند دنیا را وادارند که به ایران حمله کنند، آنان چون می بینند خودشان در تاریکی مطلق گرفتار شده اند می خواهند تمامی ایران را نیز به ظلمت کده ای تبدیل کنند تا چهره بی لیاقتی و جنایت خودشان را در این تاریکی بپوشانند. بیدار شوید که فردا دیر است. بکوشیم خفتگان را بیدار کنیم تا آنان نیز در نجات ایران شریک شوند. خدای ناخواسته نشود شرایطی که بجای اینکه هر کس شمعی روشن کند در این تاریکی، بخواهد با عدم اتحاد خود شمع های روشن را نیز خاموش کند یا بجای اینکه خفته ای را بیدار کنیم تا همیار و همدل و متحد ما شود بالعکس ناخواسته تلاش کنیم که یاس و بی تفاوتی را گسترش دهیم کاری که جمهوری اسلامی ایران 33 سال است تلاش می کند بذر اختلاف و یاس در این سرزمین بکارد.
نهال اتحادی که در این سرزمین غربت و بر خاکستر ایران روئیده است با همت و تلاش مضاعف خود آن را پاس بداریم و همه با هم در یک صف واحد برای رسیدن و گذار به دمکراسی و حکومت مردم بر مردم تلاش نمائیم که امروز تمامی افراد و گروه ها در زیر ذره بین ملت قرار دارند و همگی مسئولیم و کوتاهی و سهل انگاری در وجدان خودمان پذیرفته نیست چرا که فاجعه و جنگ در یک قدمی ایران قرار دارد.
اگر متحد نشویم ما نیز ملت ایران را در این شرایط حساس تاریخی تنها گذاشته و رسالت و هدف تاریخی خود را به فراموشی سپرده ایم. روزهای آینده و حمایت از اتحاد ملی نشان دهنده فرهنگ ما ایرانیان خواهد بود که شاهد آن خواهیم بود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar