tisdag 6 november 2012

ادعای دوباره اسرائیلی ها؛ دیدار محرمانه مشاور اوباما با مقام‌های ایرانی


 این روزنامه اسرائیلی از جرت،55 ساله به عنوان یکی از شخصیت‌های کلیدی کاخ سفید برای برقراری ارتباط با نظام ایران یاد کرده است. روزنامه آهارونت به نقل از یک منبع آگاه اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود در ادامه مدعی می‌شود که گفت‌وگوهای محرمانه با حضور نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب و جرت در یکی از کشورهای پادشاهی خلیج‌فارس احتمالا بحرین برگزار شده است.
رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی مدعی شدند که مشاور ویژه رئیس‌جمهوری آمریکا در «نشست محرمانه‌ای» با حضور مقام‌های ایرانی شرکت کرده است.
به گزارش نامه به نقل از العربیه، روزنامه «یدیعوت آهارنوت» رژیم‌صهیونیستی مدعی شد که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا «والر جرت» (خُسن آقا: حتما منظور والری بومن جارت است) مشاور ویژه خود را طی ماه‌های اخیر برای شرکت در چند نشست محرمانه با حضور مقام‌های ایرانی فرستاده است.
این روزنامه اسرائیلی از جرت،55 ساله به عنوان یکی از شخصیت‌های کلیدی کاخ سفید برای برقراری ارتباط با نظام ایران یاد کرده است.
روزنامه آهارونت به نقل از یک منبع آگاه اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود در ادامه مدعی می‌شود که گفت‌وگوهای محرمانه با حضور نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب و جرت در یکی از کشورهای پادشاهی خلیج‌فارس احتمالا بحرین برگزار شده است.
دیگر روزنامه رژیم‌صهیونیستی نیز هفته پیش مدعی شده بود که اوباما به دنبال آغاز روندی با هدف از سر گیری دوباره روابط دیپلماتیک میان آمریکا و ایران از جمله بازگشایی سفارت ایالات متحده آمریکا در ایران است.
این در حالی است که «علی اکبر ولایتی» وزیر امور خارجه اسبق و مشاور فعلی رهبر ایران در امور بین‌المللی، هرگونه مذاکره با آمریکا را تکذیب کرده است.
در ماه‌های اخیر رسانه‌های آمریکایی و رژیم‌صهیونیستی شایعات گسترده‎ای درباره مذاکره مخفیانه ایران و آمریکا منتشر کردند که از سوی ایران تکذیب شده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar