söndag 4 november 2012

شلیک به سوی عابران پیاده در زاهدان/ کدهای نماینده زاهدان درباره عاملان


علی ایزدی اظهار داشت: شامگاه جمعه در بلوار آزادگان زاهدان دو موتور سوار با لباس محلی به روی عابران پیاده بدون هدف اقدام به تیراندازی کردند. بر اثر این تیراندازی چهار نفر از شهروندان زاهدانی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند که از وضعت جسمانی آنان هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست. / وی با بیان اینکه فعلا قرار نیست اطلاعات مربوط به عوامل پشت پرده حادثه تروریستی چابهار اطلاع‌رسانی شود، گفت: دشمنان نظام و انقلاب تلاش دارند تا با توجه به موقعیت استراتژیک استان سیستان و بلوچستان، در این استان برای ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و ضربه زدن به نظام سرمایه‌گذاری کنند. از سران طوایف و روحانیون اهل سنت استان می‌خواهم تا مردم را نصیحت کنند و با ارائه تفسیر صحیحی از قرآن به آنها بگویند که در هیچ کجای قرآن و سنت پیامبر (ص) گفته نشده است که اگر مسلمانی را بکشید، به بهشت می‌روید.
فارس نوشت: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر تیراندازی افراد ناشناس چهار نفر از شهروندان زاهدانی زخمی شدند.
علی ایزدی اظهار داشت: شامگاه جمعه در بلوار آزادگان زاهدان دو موتور سوار با لباس محلی به روی عابران پیاده بدون هدف اقدام به تیراندازی کردند. بر اثر این تیراندازی چهار نفر از شهروندان زاهدانی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند که از وضعت جسمانی آنان هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: این افراد فریب‌خورده تنها با انگیزه ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان اقدام به تیراندازی کردند. ضاربین متواری شدند و پیگیری‌های لازم از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی برای شناسایی آنان در حال انجام است.
ایزدی گفت: عده‌ای فریب‌خورده و کوردل درصدد ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در استان هستند که قانون به شدت با این قبیل افراد برخورد می‌کند و آنان را به سزای اعمال ننگین‌شان می‌رساند.
شهریاری: پشت‌پرده حادثه تروریستی‌چابهار فعلا اطلاع‌رسانی نمی‌شود
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموزان و پیام‌های لبیک روسای قوای مقننه و قضائیه به ایشان گفت: اگر چه رئیس قوه مجریه نیز پیام داده‌اند اما پیام وی مبنی بر تلاش برای اجرای قانون اساسی دور از واقعیت است.
حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان تصریح کرد: مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و به موقع تذکرات لازم را به مسئولان اعلام کردند که با توجه به فضای سیاسی کشور مسئولان اجرایی و سایر دستگاه‌ها اختلافات را کنار بگذارند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این فرمایش رهبر معظم انقلاب به معنی تعطیل شدن نقد دلسوزانه نیست، افزود: اختلافات میان مسئولان به گونه‌ای نباشد که مردم را ناراضی کند و سبب شود خود مردم راساً برای اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب وارد عمل شوند.
وی با بیان اینکه تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب هم به‌عنوان ولی‌فقیه و هم به‌عنوان مرجع تقلید وظیفه شرعی آحاد جامعه است، گفت: پیام‌های لبیک روسای دو قوه مقننه و قضائیه به رهبر معظم انقلاب بدون قید و شرط و به‌عنوان اطاعت محض از ولی‌فقیه است، اما انتظار نداشتیم پیام رئیس جمهور اینگونه باشد.
شهریاری با بیان اینکه مطمئناً رهبر معظم انقلاب بیشتر از دیگران بر اجرای قانون اساسی و احقاق حقوق ملت پافشاری دارند، گفت: این پیام رئیس جمهور دور از واقعیت است.
وی با بیان اینکه فعلا قرار نیست اطلاعات مربوط به عوامل پشت پرده حادثه تروریستی چابهار اطلاع‌رسانی شود، گفت: دشمنان نظام و انقلاب تلاش دارند تا با توجه به موقعیت استراتژیک استان سیستان و بلوچستان، در این استان برای ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و ضربه زدن به نظام سرمایه‌گذاری کنند.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: از سران طوایف و روحانیون اهل سنت استان می‌خواهم تا مردم را نصیحت کنند و با ارائه تفسیر صحیحی از قرآن به آنها بگویند که در هیچ کجای قرآن و سنت پیامبر (ص) گفته نشده است که اگر مسلمانی را بکشید، به بهشت می‌روید.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar