söndag 4 november 2012

هفته سفر کردن یا سفر نکردن امین آقا به سرزمین عجایب


 تا همین چند وقت پیش حرف از مذاکره مستقیم ایران و آمریکا حتی در زیر لحاف بین زن و شوهرها هم ممنوع بود چه برسد به سطح دولت و مجلس و باقی علما اما در هفته‌های اخیر انگار ورق برگشته و اصلا اگر درباره مذاکرات مستقیم با امریکا صحبت نکنی یک جواریی ضایع است چون همه تقریباً همه از دم مشغول بحث و تبادل نظر درباره این هستند که بالاخره رابطه با امریکا مشروع است یا نه
باد و باران جنایتکار
خب خدا زد و یک باد و بارانی در امریکا شد تا این صدا و سیما از خروس خون تا بوق سگ گزارشی از مناطق باد زده امریکای جنایت‌کار تهیه کند و احمدی نژاد هم همزمان با باد در شدن در امریکا به شهرهای زلزله زده آذربایجان سفر کند تا ما با خودمان فکر کنیم که خب فقط ایران زلزله و مصیبت نمی‌آید و بعدش هم بیشتر فکر کنیم که اوباما الان دنبال انتخابات است اما این طقلک زبان بسته احمدی‌نژاد را ببین وسط این همه گرفتاری از یقه کشی با برادران آب منگل تا همین آخری بازداشت خانوم معلم رحیم مشایی همه را ول کرده و رفته پیش زلزله زده‌ها.
همچنین پترس فداکاری مشغول خدمتگزاری به ملت است اما قدر نمی‌دانید تازه مسخره اش هم می‌کنید در حالی که نمی‌دانید این واقعا قیافه‌اش همین طوری است و ادا در نمی‌آورد.
جالب اینجا بود که همزمان با جشن ملی که مسئولان از وقوع توفان امریکا گرفته بودند دقیقا یکشنبه چنان توفانی در ۸ روستای شهرستان ساری آمد که کلی خسارت به هموطنان‌مان وارد شد اما خب به هر حال برای پوشش اخبار بدبختی و مصیبت مردم وقت زیاد است و مشکلی از این بابت نداریم و فعلا این سوژه قیمتی باد در کردن امریکای جنایتکار در اولویت برنامه های صدا و سیما است.
امین آقا در امریکا
تا همین چند وقت پیش حرف از مذاکره مستقیم ایران و آمریکا حتی در زیر لحاف بین زن و شوهرها هم ممنوع بود چه برسد به سطح دولت و مجلس و باقی علما اما در هفته‌های اخیر انگار ورق برگشته و اصلا اگر درباره مذاکرات مستقیم با امریکا صحبت نکنی یک جواریی ضایع است چون همه تقریباً همه از دم مشغول بحث و تبادل نظر درباره این هستند که بالاخره رابطه با امریکا مشروع است یا نه رابطه نامشروع است و تکلیف بچه چه می شود و قی علی هذا…
حالا از این نوع رابطه و بچه و این صحبت ها که بگذریم ویکی لیکس بازی سایت کلمه و ماجرای سفر ولایتی به سرزمین عجایب و از این ور اصرار و از آن ور انکار و خلاصه بساطی داشتیم این هفته سر این رابطه کوفتی ایران و امریکا که آخرش معلوم نیست خامنه‌ای و اوباما با هم رابطه برقرار کنند به ما چی می‌رسد؟
اما تا حالا فکر کردید این ولایتی عجب موجود عجیبی است؟
شما نگاه کن اصلا امکان دارد کسی در این دوره و زمانه هم امین آقا باشد هم رفیق شیش هاشمی رفسنجانی!
این که گفتم امین آقا منظور مورد اعتماد مقام گنده ولایت بود وگرنه با آن امین آقا گنده لات تهران اشتباه نشود.
کلنگ؛ میراث دولت دهم
ظاهرا احمدی‌نژاد به هیئت دولت گفته برای آخرین دور سفرهای استانی همه نفری یک کلنگ با خودشان بیاورند.
به فاصله چند ماه مانده به تمام شدن عمر دولت، یک سری دیگر راه افتاده‌اند در این استان و آن استان و از همان فرودگاه که وارد می‌شوند شروع می‌کنند به کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه و خلاصه هر کدام از وزار یکی یک دانه کلنگ با خودشان برده‌اند در سفرهای استانی و هر جا که می‌رسند کلنگ را می‌کوبند این طرف و آن طرف و فقط افتتاح می‌کنند!
حالا چی را افتتاح می‌کنند دیگر به این‌ها مربوط نیست و انشالله دولت بعدی وقتی از این پروژه‌های عظیم که فقط کلنگ‌شان زمین را سوراخ کرده، دهانش سرویس شد خودش درباره این سوراخ‌ها باید جواب پس بدهد.
جماعت یُبس و لیست دارویی کشور
رئیس انجمن مدیریت و اقتصاد دارو گفته که «پزشکان ملزم به تجویز دارو طبق لیست دارویی کشور شدند»
خب لیست دارویی کشور هم که تکلیفش معلوم است چی هست و خدانگهدارد بر و بچ ناصرخسرو را که اگر در این سی سال حضور فعال در خیابان نداشتند الان جمعیت کشور ۵ میلیون بود!
چون با این داروهای موجود در داروخانه ها فقط سرماخورده‌ها از مرگ نجات می‌یافتند و از آنفولانزا به بالا همه ریق رحمت را سر می‌کشیدند.
حالا این رئیس انجمن مدیریت و اقتصاد دارو که من از قصد اسمش را نمی‌نویسم چون اولین مصاحبه‌اش بوده و می‌خواهد جلوی فک و فامیل همسرش کلاس بگذارد، گفته پزشکان باید طبق لیست دارویی کشور دارو تجویز کنند.
در واقع از فردا اگر مثلا به خاطر نوسانات دلار نصف شب تب خال زدید و صبح رفتید دکتر و نسخه گرفتید و رفتید داروخانه اگر یک وقت به جای آنتی هیستامین برای تب خال، رویتان گلاب، داروخانه چی یک بسته شیاف بیزاکودیل داد تعجب نکنید چون احتمالا پزشک مربوطه طبق لیست داروهای موجود در انبار نسخه پیچیده و در انبار هم طبق معمول قرص کارکن برای جماعت یُبس موجود است تا دلت بخواهد!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar