lördag 17 mars 2012

رد صلاحیت نایب‌رئیس مجلس به خاطر معاملات سنگین ارز و طلا در انگلیس و تاجیکستان

ندای انقلاب: پس از انتشار خبر معاملات سنگین ارز و طلا در انگلیس و تاجیکستان خبرنگار ندای انقلاب به جزئیات جدیدی از ماجرای این معامله سنگین دست پیدا کرد.به گزارش «ندای انقلاب» این کاندیدای برجسته رد صلاحیت شده مجلس علاوه بر معامله طلا در کشور مذکور مقدار زیادی جواهر نیز خریداری کرده است. نامبرده در این سفر مقدار زیادی جواهر گرانقیمیت که رقمی میلیاردی می شود را خریداری کرده و بعنوان هدیه عروسی دخترش به وی کادو داده است.وی که توسط شورای نگهبان انتخابات رد صلاحیت شد، چندی پیش نیز ادعایی جالب نموده بود!نامبرده که پسرش به دلیل برخی مسائل اخلاقی توسط نهادهای ذیربط دستگیر شده بود و چند روزی به خانه نیامده بود مدعی شد که فرزندش توسط عوامل سرویسهای اطلاعاتی غرب به علت موقعیت پدرش ربوده شده است!گفته می شود از جانب لیدر جریان انحراف به وی قول ریاست مجلس داده شده بود!

ندای انقلاب: یکی از این نمایندگان برجسته رد صلاحیت شده (شهاب‌الدین‌صدر) خطاب به لیدر جریان انحراف گفته است که "جرم من این بود که اخبار رده بالای مجلس را در اختیار شما می گذاشتم اما شما چه کردید؟تمام وعده هایتان دروغ از آب درآمد. ۳۰ سال سابقه خودم در انقلاب را یک شبه از دست دادم!"
لیدر جریان انحراف نیز خطاب به این نماینده ردصلاحیت شده گفته است "مشکل ما چیست که شورای نگهبان دادو ستدهای ارزی شما را در انگلیس فهمیده است ؟مگه ما به این شورا گفتیم که شما در تاجیکستان معاملات طلا دارید؟ "
گفته می شود به این کاندیدای رد صلاحیت شده قول ریاست مجلس و سپس ریاست جمهوری از جانب منحرفین داده شده بود

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar