torsdag 22 mars 2012

تحریمهای بیشتر اتحادیه اروپا در راه است

بنا بر اخبار منتشره، اتحادیه اروپا درنظر دارد تا تحریمهای بیشتری را علیه رژیم جمهوری اسلامی وضع کند. تعدادی از دیپلماتهای این اتحادیه خبر داده اند، در نشستی که روز آدینه (فردا) برگزار خواهد شد، اسامی 18 تن از پایوران رژیم که مسوول نقض گسترده حقوق بشر هستند نیز به لیست سیاه تحریم اضافه خواهد شد. در صورت تحریم، ورود این افراد به اتحادیه اروپا ممنوع و داراییهایشان در بانکهای اروپایی مسدود خواهد شد.
این در حالی است که اتحادیه اروپا در نشست ماه ژانویه خود نام 61 تن از مقامهایی که در برنامه اتمی رژیم فعال هستند را در لیست تحریم خود جای داده بود.
همچنین اتحادیه اروپا در نظر دارد تا در این نشست، دسترسی رژیم به تجهیزات و برنامه های کامپیوتری که به کمک آنها رژیم اقدام به شنود و کنترل ایمیلها می کند را قطع کند. همزمان وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر سر نهایی کردن ضوابط تحریم نفتی رژیم مذاکره خواهند پرداخت.
از دیگر موضوعهای در دستور، تحریم بیمه تانکرهای نفتکشی که نفت رژیم را حمل می کنند، است. در این صورت نفتکشهای حامل نفت رژیم قادر به بیمه محموله خود نخواهند بود و این مساله باعث خواهد شد تا کشورهایی همچون هند و کره جنوبی برای دسترسی به نفت رژیم با مشکل جدی روبرو شوند.حلقه تحریمها بر گرد رژیم جمهوری اسلامی روز بروز تنگ تر می شود. این درحالی است که خامنه ای، رهبر و ولی فقیه رژیم همچنان بر ادعای خود که تحریمها بی اثر است، پافشاری می کند و ثمره این خودستایی، ورشکستگی اقتصادی کشور و مشکل شدن زندگی روزمره مردم ایران است؛ جنایتی که علی خامنه ای و دار و دسته جنایتکار حاکم بر کشور به مردم ایران تحمیل کرده اند

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar