torsdag 13 december 2012

علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه: مردم باید درک کنند نظام در شرایط حساسی قرار دارد


 علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه می‌گوید مردم باید به خوبی «درک» کنند که جمهوری اسلامی در شرایط حساسی قرار دارد و «تحریم‌ها» نباید باعث طرح موضوع مذاکره با آمریکا شود.
به گزارش ایرنا٬ آقای سعیدی این مطلب را شامگاه دوشنبه (۲۰ آذر) در نخستین همایش امامان جماعت و فرماندهان بسیج قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد٬ بیان کرده است.
وی گفته که «نباید شرایط تحریم و اوضاع اقتصادی باعث شود برخی بگویند آمریکا که می‌گوید مذاکره، پس با آن مذاکره کنید.»
نماینده ولی فقیه افزوده است: «درک موقعیت زمانی، یکی از این ویژگی‌ها محسوب می‌شود و مردم باید این شرایط حساس را بخوبی درک کنند.»
به گفته سعیدی «دشمن به دنبال وارد کردن ما به کافه خود است، اما ما با آمریکا مسایل استراتژیک زیادی از جمله حزب الله، فلسطین، حاکمیت شیعی عراق و بحرین داریم که هیچ‌کدام در قالب مذاکره قابل حل نیست.»
علی خامنه‌ای با افزایش فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌ها بر مردم از سوی گروهی از مقام‌های جمهوری اسلامی تحت فشار موافقت با آغاز مذاکره با آمریکا قرار گرفته است.
روحانیون و نظامیان حامی رهبر جمهوری اسلامی در ۱۰ ماه گذشته بار‌ها موضوع مذاکره با آمریکا را رد کرده و انتقاد‌های تندی متوجه موافقان این طرح کرده‌اند.
این مقام‌های از مردم می‌خواهند فشار‌های اقتصادی٬ گرانی و تورم ناشی از تحریم‌ها را تحمل کنند تا آن‌ها بتوانند برنامه هسته‌ای خود را دنبال کنند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar