torsdag 13 december 2012

امت اسلام، گوسفند است/ در انتخابات، غربي عمل کنید / تظاهرات در اسلام جایی


 مفتی وهابی کل عربستان سعودی در سخنانی با بيان اینکه امت اسلامی هم‌اکنون چون گله گوسفند می‌ماند،‌ از مسلمانان خواست در انتخابات، غرب را الگوی خویش قرار دهند.
شیخ “عبدالعزيز آل‌الشيخ” مفتی وهابی کل عربستان سعودی در سخنانی درباره اداره امور کشورها و انتقال قدرت در آنها خواست که کشورهای اسلامی از الگوی غربی تبعیت کنند.
وی نسبت به بروز هرج و مرج و آشوب در انتقال قدرت در کشورهای اسلامی هشدار داد و امت اسلامی را به گله گوسفندان تشبیه کرد که به هرجا خواسته می‌شود، رانده می‌شود!
مفتی وهابی کل عربستان سعودی در پیامی به جهان اسلام که آن را از بالای منبر مسجد تركي بن عبد العزيز در ریاض ایراد کرد، گفت: از دشمنان خود در تنظیم و اداره امور انتخاباتشان درس بگیرید،‌ ببينید در انتخابات آنها نه خبری از ناامني است و نه هرج و مرج، برخلاف جهان اسلام که در انتخابات‌هاي آن، قتل و کشتار و تخریب صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید هنگام برگزاری انتخابات منظم و سازمان یافته عمل کنند، نسبت به هرج و مرج در انتقال قدرت هشدار داد و خواستار بازگشت به سلف امت اسلامی در انتقال قدرت شد و با لحني معترضانه گفت: چرا امت اسلامی در هرج و مرج و آشوب به سرمی‌برد و چون گله‌ای گوسفند اداره می‌شود؟
مفتی وهابی سعودي در سخنان خود همچنین نسبت به برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات هشدار داد و گفت که از تظاهرات، خیری نصیب کسی نمی‌شود و ما نه‌تنها هیچ خیری در آن نمی‌بینیم، بلکه تمام آن را شر و مصیبت ملاحظه می‌کنیم و اصلاً تظاهرات در آیین اسلام جایی ندارد!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar