onsdag 2 januari 2013

کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران: زمان شاه روحانیون را سوار ماشین نمی‌کردند


 کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران گفته در دوره پهلوی شهر‌های ایران «فاسد» بود٬ روحانیون را سوار ماشین نمی‌کردند و زنان با حجاب حق ورود به دانشگاه نداشتند.
به گزارش روز سه‌شنبه (۱۲دی) سایت «رسا»٬ آقای صدیقی این مطالب را طی سخنانی در قم بیان کرده است.
مهمترین گزاره‌های این سخنرانی به این شرح است:
● بر اجداد ما سلاطین شراب‌خوار، بی‌بندبار و آلوده به حرام سلطنت می‌کردند، در آن زمان‌ها مذهب و عالم دینی در تار و پود جامعه حاکمیتی تداشت بلکه تمام چیز‌ها دست سطان‌های آلوده به گناه بود.
● در زمان شاه بیشتر شهرهای ایران را فساد گرفته بود و شهر تهران چهار هزار شراب فروشی و قمارخانه داشت که این شهر را به یک شهر فساد و فحشا تبدیل کرده بود.
● زنانی‌ که {زمان شاه} در تهران خود فروشی می‌کردند به دولت آن زمان مالیات می‌دادند و دولت نیز این پول‌ها را به عنوان مزد به کارمندان خود می‌داد {که این پول حرام بود.}
● {زمان شاه} مالیات شراب فروشی‌ها، قمارخانه‌ها و رباهای که بانک‌ها از مردم می‌گرفتند به خزانه دولت می‌رفت و دولت نیز از پول‌های خزانه٬ حقوق کارمندان خود را پرداخت می‌کرد.
● در زمان شاه روحانیون را حتی سوار ماشین نمی‌کردند، بانوان با حجاب در دانشگاه‌ها حق ادامه تحصیل را نداشتند و به زن‌های چادری توهین می‌شد.
● باید شکرگزار خدا باشیم که یک عبد صالح خدا، دین‌شناس، عادل، با ظرفیت و ایثارگر {علی خامنه‌ای} در رأس حکومت قرار دارد.
● اگر ولی فقیه در جامعه نباشد نیازی به حمله دشمنان نیست بلکه مسؤولان خودشان به جان یکدیگر می‌افتند و هم‌دیگر را از پا در می‌آورند.
● اگر ولی فقیه نباشد٬ مسئولان خودشان یکدیگر را می‌خورند و نهیب زدن ولایت فقیه است که نمی‌گذارد جامعه اسلامی ما از هم بپاشد و مسؤولان به جان یکدیگر بیفتند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar